AnonymBruker Skrevet 7. november 2025 #1 Skrevet 7. november 2025 Har 3 små barn. Hver gang en av barna er syke får jeg en slags «depresjon» og hater syke barn. Syke barn får meg bekymret for barnet ikke minst. Men synes og det er mer slitsomt hjemme med syke barn og føler det blir mer diskusjoner rundt med samboer. Tror den lille depresjonen kommer fordi jeg ikke er ute av døra de dagene barna er syke. Sover også mindre om natten for jeg ligger på vakt Bare jeg som har det sånn? Anonymkode: 25e67...731
mommyaka Skrevet 7. november 2025 #2 Skrevet 7. november 2025 Hvorfra gjøre du dette alene? Altså passer ikke mannen din på barna også? Kan også han ta sykt barn dager? Kan dere ikke gå eb liten tur ute? 3
kaleidoskop Skrevet 7. november 2025 #3 Skrevet 7. november 2025 Jeg skjønner, og er litt enig. Utrolig slitsomt med syke barn.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2025 #4 Skrevet 7. november 2025 Syke barn er fryktelig vondt! Alltid like takknemlig hvis det ikke er alvorlig. Anonymkode: 105e9...ff8
AnonymBruker Skrevet 7. november 2025 #5 Skrevet 7. november 2025 Jeg var sånn etter fødsel når barna hadde kveldsuro. Mistet all livsgnist de timene det varte. Økt krangling i periodene det gjaldt. Gikk over så snart barnet ikke gråt mer på kvelden. Du får dele byrden med din mann så godt dere kan. Anonymkode: c4c21...bb9
AnonymBruker Skrevet 7. november 2025 #6 Skrevet 7. november 2025 Ja det er vel en naturlig reaksjon på at man er maktesløs overfor noen man er glad i, og ikke kan hjelpe. Anonymkode: e33b5...88f
Tobias001 Skrevet 7. november 2025 #7 Skrevet 7. november 2025 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Har 3 små barn. Hver gang en av barna er syke får jeg en slags «depresjon» og hater syke barn. Syke barn får meg bekymret for barnet ikke minst. Men synes og det er mer slitsomt hjemme med syke barn og føler det blir mer diskusjoner rundt med samboer. Tror den lille depresjonen kommer fordi jeg ikke er ute av døra de dagene barna er syke. Sover også mindre om natten for jeg ligger på vakt Bare jeg som har det sånn? Anonymkode: 25e67...731 Her bør helt klart barnemoren stille opp! At hun forventer at du skal ta deg av dette, samtidig som du skal forsørge familen er ikke greit! Bilogigisk er det mor som skal ta seg av slike ting!
Mezzosoprena Skrevet 7. november 2025 #8 Skrevet 7. november 2025 Tobias001 skrev (4 minutter siden): Her bør helt klart barnemoren stille opp! At hun forventer at du skal ta deg av dette, samtidig som du skal forsørge familen er ikke greit! Bilogigisk er det mor som skal ta seg av slike ting! Å holdt kjeft a!
Tobias001 Skrevet 7. november 2025 #9 Skrevet 7. november 2025 Mezzosoprena skrev (Akkurat nå): Å holdt kjeft a! Hva behager?
AnonymBruker Skrevet 7. november 2025 #10 Skrevet 7. november 2025 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Har 3 små barn. Hver gang en av barna er syke får jeg en slags «depresjon» og hater syke barn. Syke barn får meg bekymret for barnet ikke minst. Men synes og det er mer slitsomt hjemme med syke barn og føler det blir mer diskusjoner rundt med samboer. Tror den lille depresjonen kommer fordi jeg ikke er ute av døra de dagene barna er syke. Sover også mindre om natten for jeg ligger på vakt Bare jeg som har det sånn? Anonymkode: 25e67...731 Kjenner meg veldig igjen. Nå har jeg stortsett tatt syktbarn dagene fordi jeg ikke orker diskusjonen med mannen, er de egentlig syke nok?! Han har ekstrem høy terskel for å være hjemme fra jobb og synes 48 timers regelen er noe tull. Blir deprimert og litt lei meg på barnas vegne, særlig hvis de får flere infeksjoner på strak arm, eller hvis de blir veldig lag dryge. Jeg orker rett og slett ikke ta kampen med mannen Anonymkode: 0737c...6e1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2025 #11 Skrevet 7. november 2025 Tobias001 skrev (23 minutter siden): Her bør helt klart barnemoren stille opp! At hun forventer at du skal ta deg av dette, samtidig som du skal forsørge familen er ikke greit! Bilogigisk er det mor som skal ta seg av slike ting! Jeg er barnemoren som skriver og har også 100% jobb og inntekt. lol Anonymkode: 25e67...731
AnonymBruker Skrevet 7. november 2025 #12 Skrevet 7. november 2025 mommyaka skrev (35 minutter siden): Hvorfra gjøre du dette alene? Altså passer ikke mannen din på barna også? Kan også han ta sykt barn dager? Kan dere ikke gå eb liten tur ute? Vi deler på syk barn dagene:) Men nå har barna vært så mye syke at han ikke er flere sykt barn dager igjen og jeg har 2-3 dager igjen 😕 Anonymkode: 25e67...731
lajlaj Skrevet 7. november 2025 #13 Skrevet 7. november 2025 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Har 3 små barn. Hver gang en av barna er syke får jeg en slags «depresjon» og hater syke barn. Syke barn får meg bekymret for barnet ikke minst. Men synes og det er mer slitsomt hjemme med syke barn og føler det blir mer diskusjoner rundt med samboer. Tror den lille depresjonen kommer fordi jeg ikke er ute av døra de dagene barna er syke. Sover også mindre om natten for jeg ligger på vakt Bare jeg som har det sånn? Anonymkode: 25e67...731 Selvfølgelig blir man utkjørt og overveldet når barna er syke?
lajlaj Skrevet 7. november 2025 #14 Skrevet 7. november 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi deler på syk barn dagene:) Men nå har barna vært så mye syke at han ikke er flere sykt barn dager igjen og jeg har 2-3 dager igjen 😕 Anonymkode: 25e67...731 Det første du gjør når han kommer hjem er å gå ut og ta vare på deg selv. 1 1
mommyaka Skrevet 7. november 2025 #15 Skrevet 7. november 2025 lajlaj skrev (32 minutter siden): Det første du gjør når han kommer hjem er å gå ut og ta vare på deg selv. Dette 100 prosent. Ofte blir det sånn at vi "forsetter" å ta vare på våre syke barn selv om far komme hjem. Men vi må ta vare på oss selv ..om det er p gå å legge deg..gå tur ute/ butikken..ta langt bad/ dusj etc.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå