Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvilke tanker gjør dere dere hvis din kone/mann fortalte deg at h*n liker og bli behandlet som et barn? Tanken på å gå i bleie, kanskje babyklær etc.

Kjenner ei som gjør dette. Hun er ikke et fast forhold, men har en eldre kvinner som hun er fast hos som behandler henne som et barn, tar vare på henne, mater henne, skifter bleie og ammer henne.

Dette var noe hun fortalte med om i all fortrolighet. Jeg har ingenting imot det sånn sett. Tenker kanskje det har litt med trygghet, omsorgs følelsen. Ja, litt forskjellig uten at jeg vet helt sikkert.

Endret av OCDme
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg ville det vært en kraftig turn off, men vet at det er en fetish som ikke er helt uvanlig. 

Jeg tror nok også det handler om trygghet og omsorg, men for meg blir de fleste former for age play litt feil. Jeg dømmer ingen for deres fetisher, men ikke alles fetisher passer inn med meg.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er veldig kult at folk tørr å leve ut sine harmløse fetisjer og fantasier. Dette hadde nok krasjet fullstendig med min seksualitet og mine fetisjer, men likefullt gir det meg et anerkjennende smil når jeg leser at hun tørr å være åpen om dette.

Anonymkode: 4d51f...29b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Doolittle skrev (11 timer siden):

For meg ville det vært en kraftig turn off, men vet at det er en fetish som ikke er helt uvanlig. 

Jeg tror nok også det handler om trygghet og omsorg, men for meg blir de fleste former for age play litt feil. Jeg dømmer ingen for deres fetisher, men ikke alles fetisher passer inn med meg.

Mulig det ikke er helt uvanlig, men bare nei. Vi må slutte å oppfordre mennesker til å leve ut en seksualitet som faktisk går i retning pedofili. Tenk på den andre parten, som tenner på voksne mennesker som spiller at de er barn i bleiealder

Anonymkode: 07b85...1a5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
OCDme skrev (13 timer siden):

Hvilke tanker gjør dere dere hvis din kone/mann fortalte deg at h*n liker og bli behandlet som et barn? Tanken på å gå i bleie, kanskje babyklær etc.

Kjenner ei som gjør dette. Hun er ikke et fast forhold, men har en eldre kvinner som hun er fast hos som behandler henne som et barn, tar vare på henne, mater henne, skifter bleie og ammer henne.

Dette var noe hun fortalte med om i all fortrolighet. Jeg har ingenting imot det sånn sett. Tenker kanskje det har litt med trygghet, omsorgs følelsen. Ja, litt forskjellig uten at jeg vet helt sikkert.

Alvorlige traumer fra oppveksten. 

Anonymkode: 74004...481

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mulig det ikke er helt uvanlig, men bare nei. Vi må slutte å oppfordre mennesker til å leve ut en seksualitet som faktisk går i retning pedofili. Tenk på den andre parten, som tenner på voksne mennesker som spiller at de er barn i bleiealder

Det står ikke noe i innlegget til ts at det er seksuelt eller har noe med tenning å gjøre. Kanskje hun det gjelder ikke fikk omsorg som barn og prøver å kompensere for det i voksen alder? 

Anonymkode: ed3e1...60d

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det står min partner fritt til å leve ut med en tredjepart 😊

For meg er ikke age play noe som frister eller er aktuelt. 

Anonymkode: 97c47...bb5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tror du må skille mellom pedofili og en fetish. 

Anonymkode: 6fa70...9c0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
OCDme skrev (17 timer siden):

Jeg kunne prøvd om det var en fast partner, og dette var noe de tente på. 

AnonymBruker
Skrevet

Hehe.  Når jeg leste overskriften trodde jeg det handlet om  barnslig og umoden oppførsel fra gutter/menn, som så mange damer klager på  😜

Anonymkode: 6ebc7...5a5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun sa ikke at hun ble kåt av dette, men at det handlet om trygghet og omsorg.

Denne kvinnen som da leker hennes mor er i 50 årene tror jeg, mens hun selv er i 20 årene. Som sagt, det har ingenting med noe pedofili å gjøre mener jeg. Jeg tenker fetish. For min del skal hun for all del få fortsette med den fantasien der om hun føler for det. Hun blir godt tatt vare på av denne kvinnen.

Skal sies at hun jeg nakker om har en god utdannelse og jobber så ingen heltidsgreie dette. 😊

Anonymkode: c8d75...240

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det står ikke noe i innlegget til ts at det er seksuelt eller har noe med tenning å gjøre. Kanskje hun det gjelder ikke fikk omsorg som barn og prøver å kompensere for det i voksen alder? 

Anonymkode: ed3e1...60d

Vel, da må man oppsøke psykolog. Dette er ikke noe som bedres av å leke bleiebarn. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tror du må skille mellom pedofili og en fetish. 

Jeg sier ikke det ER pedofili, men likevel er det voksne mennesker som spiller barn, som tenner en annen person. Hva vet man om det til slutt går over fra en fetish til faktisk pedofili? Voksne mennesker tenner på voksne mennesker, ikke barn eller dyr. Derfor heller ikke mennesker som leker barn eller leker dyr. Det er i hvertfall min mening, og den kommer jeg ikke til å endre på. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært borti partnere som likte varianter av det å bli tatt vare på som et barn/baby. Jeg merket at det var full stopp for min del. Har både med at jeg har barn å gjøre,  og at jeg ikke er noen utpreget omsorgsperson (egne barn unntatt, de får alt jeg har).

Jeg liker menn som er rolige og trygge utad, og skikkelig rå i senga 😄 Mister litt piffen om de da vil «ammes», f.eks. Det betyr ikke at jeg har ikke forstår behovet, eller at jeg dømmer, men jeg er ikke partnere. for dem.

Anonymkode: 4b90b...3b4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at den i bleier har noe som burde bearbeide, men den kvinnen som ammer henne og tar vare på henne.. hun har noe som må behandles. 

Anonymkode: c68eb...c2e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann i midten av 20-årene og blir voldsomt tent av tanken på å bli ammet av ei dame 😋 Har alltid vært fascinert over pupper og melk

Anonymkode: d171a...d7f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Jeg er mann i midten av 20-årene og blir voldsomt tent av tanken på å bli ammet av ei dame 😋 Har alltid vært fascinert over pupper og melk

Anonymkode: d171a...d7f

Amming er sexy.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg sier ikke det ER pedofili, men likevel er det voksne mennesker som spiller barn, som tenner en annen person. Hva vet man om det til slutt går over fra en fetish til faktisk pedofili? Voksne mennesker tenner på voksne mennesker, ikke barn eller dyr. Derfor heller ikke mennesker som leker barn eller leker dyr. Det er i hvertfall min mening, og den kommer jeg ikke til å endre på. 

Hehe, det er noe fascinerende med folk som har bestemt seg for hva de vil tro på uavhengig av evt ny kunnskap. ;)

Det er en del som drar pedofilikortet når det snakkes om ageplay. På en måte forståelig, men det skyldes likevel total uvitenhet.

Anonymkode: 0220c...9d6

Skrevet

Det hadde vært kroken på døra og på huet  ut her.

AnonymBruker
Skrevet

Min eksmann var en av de.

Forsøkte etter beste evne. 

Dessverre ble all sex til den slags. Det ble det største problemet. Jeg syntes i utgangspunktet det var veldig ekkelt. 
Så da alt endte opp med å handle om den type sex så mistet jeg all lyst på ham. Da gikk mye i stykker. 

Vi prøvde løsninger hvor han traff andre med samme seksuelle interesse, men det ble vanskelig for meg å leve i et forhold uten sex. Jeg vil heller være skilt enn å leve resten av livet uten sex og nærhet. 

Anonymkode: cbdc0...146

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...