Gå til innhold

Kjekkas på jobben

Fremhevede innlegg

Skrevet

Som akkurat har begynt..  jeg er interessert i han..hvordan kan jeg vite om han er intr I meg? 

Anonymkode: e172b...94c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send telegram 

Anonymkode: 50de2...56d

• Liker 3
Skrevet

Du må nesten bare prøve å bli kjent da å se hvilke vibber du får..

• Liker 2
Skrevet

Antrekk med fokus på cameltoe’en

Anonymkode: 02704...678

• Nyttig 2
Skrevet

Det gjelder å være først ute når vi snakker ny kjekkas på jobben, søl noe væske i skrittet på han ved et uhell (unngå gloheit kaffi), gjør alt for å rette opp skaden, finn noen papirservietter og begynn å tørke, forsiktige sirkulære bevegelser mens du ser han dypt inn i øynene og sier, ingenting å være flau for, våt i skrittet hele tiden jeg. Blir tørkeområdet større, så drar du han rett inn på kopirommet, bøttekottet eller annet egnet sted.

PS blir flekken større uten at det er tilført mer væske fra din side, så er mye gjort.

Anonymkode: 8e5a1...576

• Liker 5
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Det gjelder å være først ute når vi snakker ny kjekkas på jobben, søl noe væske i skrittet på han ved et uhell (unngå gloheit kaffi), gjør alt for å rette opp skaden, finn noen papirservietter og begynn å tørke, forsiktige sirkulære bevegelser mens du ser han dypt inn i øynene og sier, ingenting å være flau for, våt i skrittet hele tiden jeg. Blir tørkeområdet større, så drar du han rett inn på kopirommet, bøttekottet eller annet egnet sted.

PS blir flekken større uten at det er tilført mer væske fra din side, så er mye gjort.

Magisk forslag 

Anonymkode: 50de2...56d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

WTF! 🤣🤣🤣🤣Du må være en mann

Anonymkode: b331e...947

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Som akkurat har begynt..  jeg er interessert i han..hvordan kan jeg vite om han er intr I meg? 

Altså, kjære deg. Det er jo ikke vanskelig å se om noen er interessert i deg. Det er jo noe man merker. Om han kommer bort ofte til deg, holder blikket litt lenger osv. Hvis han ikke viser deg noe spesiell interesse, så er han ikke interessert. Han kan jo ha samboer, kjæreste?

Anonymkode: b331e...947

Skrevet

Om det ikke er for personlig spm. Helt ærlig nå ts. Har du kikket på bulen i buksa på kjekkasen?

Anonymkode: ea939...273

Skrevet

Har hørt at om man bare tenker hardt nok og ønsker sterkt nok, vil ting ordne seg helt av seg selv

Anonymkode: 67320...598

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har hørt at om man bare tenker hardt nok og ønsker sterkt nok, vil ting ordne seg helt av seg selv

Håper du har rett i det.

Anonymkode: 9993f...512

Skrevet

For kun 996,- kan du få kjøpt ett heksebrygg av meg som gjør susen!! 

Ellers kan du prøve å være grei og litt ekstra sjarmerende 😄👌

Anonymkode: 7ef07...cd4

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Håper du har rett i det.

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvordan da?

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Han har jo akkurat begynt. 

Ikke la folk som ikke kjenner deg fortelle deg noe om en nyansatt som de ihvertfall ikke vet noe om. Han er på jobb og fokuserer sikkert på å klare seg. Bare vær grei og vær deg selv.

Kg er ikke en spåkule☝️ for alt vi vet er den nye på jobben en sosiopat😅

• Nyttig 1
Skrevet

Ikke date på jobb.

Anonymkode: 66c65...1c8

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvordan da?

Screenshot_20250627-212906.png

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.11.2025 den 17.16):

Unødvendig komplisert.

Fyren sier ikke nei til en blowjob.

Og så tar du det derfra.

Anonymkode: 0627b...a80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...