Helene Skrevet 6. november 2025 #1 Skrevet 6. november 2025 Må bare dele dette. Jeg overtok katt etter x. Katten var 6 mnd da han kom inn i min verden. Nå er katten 15 år. Så jeg har levd med han nesten hele hans liv. Kort forhistorie. X pushet katten, gjør ditt, gjør datt. Han bygde en kattehybel som var genial. Må forklare. Du tar en puteboks og installerer katteluke, setter den utenfor veggen, ly til katter i ikke koselig vær, kulde eller regn. Nå tok x dette litt lengre og monterte vindu. Ideen var genial. Problemet oppsto da dette skulle prøves ut. X tvang katten gjennom katteluken. Katten ble vettskremt. Har styrt unna dette i 10 år. Nå har jeg flere katter, og de andre bruker luken i ytterdøren. Luken ble montert i romjulen i fjor. Jeg er så stolt, nå har gamlepus også begynt å bruke luken. Ok, jeg må slippe han ut, men, han kommer inn når han vil. Jeg ser at han ligger utenfor døren noen ganger, luke er gjennomsiktig. Jeg går nå ikke å henter gutten inn. Han kan komme inn selv. Er så stolt over gutten. 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2025 #2 Skrevet 6. november 2025 Flinke gutten din❤️❤️ Anonymkode: 0d0f5...697
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå