AnonymBruker Skrevet 15. november 2025 #21 Skrevet 15. november 2025 Var Lars Monsen der i dag? Trodde jeg så han. Anonymkode: c0d08...821
AnonymBruker Skrevet 15. november 2025 #22 Skrevet 15. november 2025 Hvorfor bruker de ikke flere haller? Det var veldig fullt i den hallen det var foredrag og vi fikk ikke plass til å høre på noen av foredragene fordi det var helt fullt? Var heller ikke plass å gå der man kunne handle så vi fikk ikke kjøpt noe. Folk overalt. Anonymkode: c0d08...821
PITTY Skrevet 17. november 2025 #23 Skrevet 17. november 2025 Gliffy skrev (På 7.11.2025 den 19.10): Samme her. En av mine hunder skulle være demohund for en utstiller ett år, da hadde jeg han med de 15 minuttene det var nødvendig. Men jeg hadde ikke gjort det med de andre hundene som er mindre robuste i slike miljøer. Den hunden jeg har som tåler det godt tror jeg uansett ikke har noe spesielt glede av det, så jeg lar hundene være hjemme. Men som hundenerd syns jeg jo ODS er supergøy så det drar jeg på hvert år. Det morsomste er å høre på foredragene syns jeg. Motsatt opplevelse. Og tenk, hvorfor tror du det er ganske lite bjeffing og mas der til tross for en haug av hunder? Selv bjeffete hunder holder klokelig kjeft, det blir rett og slett for overveldende. Det var en svært interessant opplevelse med min forrige hund som bjeffet på alt og alle. Total stillhet. Dette har bare hundene godt av, kall det gjerne eksponeringsterapi. De fikk nå erfare at å holde kjeft ikke fører noe vondt med seg på flere timer. Det kan sette positive spor, i alle fall for noen dager i møte situasjoner. Nyttig for oss eiere også. 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2025 #24 Skrevet 17. november 2025 PITTY skrev (2 timer siden): Motsatt opplevelse. Og tenk, hvorfor tror du det er ganske lite bjeffing og mas der til tross for en haug av hunder? Selv bjeffete hunder holder klokelig kjeft, det blir rett og slett for overveldende. Det var en svært interessant opplevelse med min forrige hund som bjeffet på alt og alle. Total stillhet. Dette har bare hundene godt av, kall det gjerne eksponeringsterapi. De fikk nå erfare at å holde kjeft ikke fører noe vondt med seg på flere timer. Det kan sette positive spor, i alle fall for noen dager i møte situasjoner. Nyttig for oss eiere også. Samme her. Har også en bjeffete hund som bjeffer på alt som ikke bjeffa der. Samme erfaring med alle hundene jeg har og har hatt. Anonymkode: c0d08...821 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå