Gå til innhold

Ex som jevnlig sender memes/meldinger. Why??

Fremhevede innlegg

Skrevet

En eks fra ca 6 mnd tilbake har drevet og sendt meg morsomme bilder og memes   jevnlig siden det ble slutt (jeg svarer aldri, da det ikke er noe å svare på) Skriver ikke noe personlig melding.... . Før i går, da lurte hen hvordan det sto til med meg. Jeg svarte at det sto bra til, og hen svarte tilbake med et smilefjes.

Why? Vil exen inn i varmen igjen? 

(jeg plages ikke, og har ikke behov for å blokke, og har ikke noe ønske om tilbake til forholdet) 

Anonymkode: 462d0...cb5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han vil vel ha deg på gress. Det er det useriøs kommunikasjon pleier å bety. Men, vi kan ikke lese hans tanker her inne.

Anonymkode: 7345f...662

• Nyttig 1
Skrevet

Har deg på gress. Når du har sagt ja til ham før sier du lettere ja igjen, da lista ikke blir lengre. Dette vet han. 

Anonymkode: 03005...f3b

Skrevet

Ha deg i bakhånd for sex antagelig.

Anonymkode: 76792...819

Skrevet

Fordi du tillater det. Blokkér. 

Anonymkode: bba78...df5

Skrevet (endret)

Det kan vell ingen svare på annet enn den det gjelder, evt din magefølelse.. jeg har ekser jeg fortsatt snakker med, til og med er god venn med (har ikke skjedd noe mellom oss på over 10 år), det er folk jeg kjenner og har mye til felles med og kanskje felles venner med og ukompliserte brudd. Så har jeg selvsagt ekser jeg absolutt ikke har noe ønske om å kommunisere med. Folk er forskjellige..noen er veldig sosiale og snakker med alt og alle likt eks, god venn eller en du nettopp møtte på butikken og fant ut har mye til felles med. Andre er mer tilbakeholdne. Men j g vil kanskje anta at det er 2 muligheter som er de mest reelle. 1. Vedkommende er ikke ferdig med deg og ønsker å finne en vei tilbake/håper på sex etc. 2. Det er en sånn sosial sommerfugl uten grenser eller filter som bare finner det veldig naturlig å dele alt som dukker opp med alle det føles relevant å dele det med uansett forhistorie. 

Endret av Crazydoglady
Skrevet

Jeg tenker at alt trenger ikke (over)tolkes eller tas stilling til. Jeg har et par ekser som sender meldinger i blant. Jeg anser det som ren adspredelse uten betydning. Litt som gamle venner hvor man har sporadisk kontakt og sjekker inn med hverandre iblant. Men dette er i min verden, da. Jeg har et 100% avklart forhold til disse fyrene, så jeg lurer egentlig ikke på hvorfor de sender meg meldinger en gang i blant.

Skrevet

Litt rart å fortsette med dette når du er så kald tilbake. Tenker at selv hvis man prøver å komme inn igjen i varmen hos en eks må man ha selvrespekten til å slutte i den situasjonen.

Anonymkode: 9e7c6...ecb

Skrevet

Hvordan skal vi kunne vite det?

Anonymkode: c3827...1b2

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Why? Vil exen inn i varmen igjen? 

Anonymkode: 462d0...cb5

Sannsynligvis vil han inn i fitta igjen 

Anonymkode: d3af7...df1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...