AnonymBruker Skrevet 6. november 2025 #1 Skrevet 6. november 2025 Jeg vurderer å kjøpe en smartklokke til mitt barn på 12 år. Tenker ikke på Xplora eller lignende. Barnet har telefon, men trenger en klokke. Jeg vil foretrukket en helt ordinær digital klokke uten noen andre funksjoner enn nettopp klokke, men barnet vil ikke ha det. Vurderer derfor en apple watch eller en garmin modell. Barnet ønsker å kunne betale med klokken (vet at apple har 13 års grense). Noen som har noen erfaringer eller tips å dele? Anonymkode: 098f4...0a0
AnonymBruker Skrevet 6. november 2025 #2 Skrevet 6. november 2025 Har selv en ny Garmin, og synes den nye barnekokka de kom med virker veldig fin. Vurderer den nesten til 10-åringen. Men skal vente litt...vil ikke helt skape avhengighet til skrittelling osv helt enda. Ellers søvnregistrering. Men i forhold til en apple watch med alle mulige apper, hadde jeg glatt valgt den mer livsstil/trenings-typen klokke, når barnet først skal ha. Ikke det verste å ha på armen i forhold til å ha hele verden på armen - på en måte. Anonymkode: ce187...0b7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå