Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjøpte en vare med fiks ferdig, selger sendte ikke før siste frist. 
Når jeg da endelig mottar varen (en hårstyler), er ikke filteret renset, men det ligger lapp ved om at det må renses hvis den stopper. Og tilbehøret er fullt av hår. Mesteparten kunne man fjernet med hånden på den uken man har somlet med å få pakken av gårde. 

Når filter og tilbehør var rengjort testet jeg den, og den fungerer som den skal. 

Men jeg kjenner å gi full score sitter LANGT inne (selgeren har kun en vurdering så langt), jeg kan jo skrive en avhandling om dårlig rengjort og dødstreg med å sende og gi full pott likevel, what to do? 

Hilsen Karen som gir kjøper beskjed dersom hun ikke får sendt pakke før neste dag, og fjerner verste dritten før hun sender det 

Anonymkode: eee06...441

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har solgt en multistyler selv og hadde blitt sjokkert hvis jeg kjøpte en brukt og den ikke var rengjort. Det skulle vært formildende omstendigheter som ekstremt billig eller oppdatering underveis for at jeg ikke skulle gitt dårlig karakter. 

Anonymkode: 6aba9...25c

• Liker 2
Skrevet

Den var i nedre prissjikt pga alder, men ingen oppdatering underveis eller noe i annonsen som tilsa at den ble solgt komplett med lo og hår 🤪

Anonymkode: eee06...441

Skrevet

Jeg hadde aldri gitt full score til det, nei. Æsj og fy. Men konfliktsky som jeg er, ville jeg nok bare latt være å gi score. Så feig er jeg.

Anonymkode: 2ec5d...917

• Liker 1
Skrevet

Æsj, det hadde jeg aldri gitt noe i nærheten av full score. Kunne kanskje tilgitt det om pakken ble sendt ASAP, men når det drøyde i tillegg.. 

Anonymkode: ecb44...cbd

• Liker 1
Skrevet

Jeg er som den som kommenterte over, konfliktsky og tør ikke gi dårlig vurdering. Dårlig at varen ikke var rengjort, så du kan kommentere på det. Synes ikke man kan klage på sen levering når den ble sendt innen fristen. Jeg sender ting dagen etter selv men synes det er innafor når ting er sendt innen frist. 

Anonymkode: 80477...a98

Skrevet

"Varen var som forventet men kunne trengt litt rengjøring på forhånd." 

Anonymkode: 6aba9...25c

• Liker 1
Skrevet

Når selger både er treg med sending og den ikke er rengjort hadde jeg glatt gitt en av de laveste scorene.

Anonymkode: 5c431...3d0

Skrevet

Jeg ville aldri i verden gitt full score på noe sånn altså! 

Og hvis en selger ikke har særlig mange vurderinger fra før, så er det nok en god grunn til dette. 😬 

Anonymkode: d8e34...e27

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig skal du ikke gi full score på selger. Hun var både ekstremt treg og solgte et møkkete produkt med en lapp om at du kunne rengjøre selv.

For hastigheten hadde jeg trukket et fjes, for rengjøringen hadde jeg trukket to.

Men hadde selvfølgelig skrevet en forklaring: "Produktet var iorden , men selger brukte maks tid på å sende og produktet var ekstremt møkkete da jeg mottok det."

Anonymkode: 376e1...121

• Liker 1
Skrevet

Trekk karakter! Jeg har hatt to dårlige opplevelser på finn de siste to ukene, og det er en sjeldenhet for min del. Den første fikk full score fordi han la seg flat og refunderte pengene. Han siste beklaget, men det var liksom det. Jeg kjøpte et barnesete til bil som var altså så sykt skittent, med masse synlige matrester rett under stofftrekket. Og når jeg håndvasket flekkene før jeg la det i vaskemaskinen, så ble vannet helt brunt. Æsj. Så jeg trakk han faktisk ned en karakter på om produktet var som venta. Fordi jeg synes ikke man skal selge så skitne og fæle produkter. Jeg tror det er første gang på mine 20 år på finn at jeg har trukket noen i karakter. Tidligere har jeg droppa å trekke fordi jeg er konfliktsky. 

Anonymkode: f927d...086

Skrevet

Jeg får som regel full score på allt jeg selger på finn. 1 gang fikk jeg trekk fordi jeg opplyste kjøper om en måte jeg løste et problem som kunne oppstå med varen jeg solgte. Varen var i 100% god stand. Problemet var ingen feil på varen men en naturlig problemstilling som vil dukke opp med det aktuelle produktet. Jeg ga dem erfaringsbasert løsning og fikk da trekk som om det var feil på varen noe det ikke var. Så slike insider tips har jeg sluttet med. At kjøper informerte deg om lo filteret er jo i seg selv positivt men hun burde ha renset dette før hun solgte det til deg. Dette er ikke vanskelig eller tidkrevende.

Jeg ville lagt ved en kommentar at du fikk med store mengder av kjøper sitt hår på kjøpet og at lo filter ikke var rengjort. Angående tid så er det innenfor å sende innenfor fristen med fiks ferdig. Jeg ville personlig kommunisert til en kjøper viss jeg brukte mer enn 2 dager på å sende varen. 

Anonymkode: 613d8...60f

Skrevet

Jeg har en gang vært treig med å sende (Tise), men ga beskjed om hvorfor på forhånd. Jeg synes du kan gi trekk for dårlig rengjort produkt og dårlig kommunikasjon, men synes du skal skrive hvorfor. Det er mye mer hjelpsomt for andre kjøpere enn en intetsigende tallscore.

Anonymkode: cf539...0e8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...