Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Min samboer betaler 6000,- i husleie til meg (jeg eier huset). Det er langt under markedspris, men det står i stil meg hva jeg betaler på lånet i mnd. Jeg betaler 15000,- i mnd.

Og så deler vi 50/50 på strøm, internett, mat og innboforsikring. Alt av vedlikehold er mitt ansvar og mine utgifter, slik at han ikke kan hevde bruksrett dersom vi går fra hverandre. 

Kommunale avgifter er det ikke lov å kreve "leietager" for, så jeg betaler det, eiendomsskatt osv. 

 

Anonymkode: 628b3...389

Bra dere har en avtale dere er enige om, viktig å ikke låse seg for mye. Forhold tar nesten alltid slutt etter stund.

Anonymkode: cfad3...731

  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...