AnonymBruker Skrevet 8. november 2025 #21 Skrevet 8. november 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Min samboer betaler 6000,- i husleie til meg (jeg eier huset). Det er langt under markedspris, men det står i stil meg hva jeg betaler på lånet i mnd. Jeg betaler 15000,- i mnd. Og så deler vi 50/50 på strøm, internett, mat og innboforsikring. Alt av vedlikehold er mitt ansvar og mine utgifter, slik at han ikke kan hevde bruksrett dersom vi går fra hverandre. Kommunale avgifter er det ikke lov å kreve "leietager" for, så jeg betaler det, eiendomsskatt osv. Anonymkode: 628b3...389 Bra dere har en avtale dere er enige om, viktig å ikke låse seg for mye. Forhold tar nesten alltid slutt etter stund. Anonymkode: cfad3...731 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå