Gå til innhold

k45, m40 for optimistisk?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det veldig optimistisk av meg k45 å tro at jeg kan flørte med m40 og oppnå noe? Eller må jeg regne med at om jeg får positiv respons så er det i så fall kun for ett engangs opplegg? Vi har begge snart voksne barn så det er ikke et aspekt at han muligens ønsker barn. 

Anonymkode: b40ae...cf5

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor må det være målet? Hvorfor kan du ikke bare flørte og se hva som skjer?

Anonymkode: 49f19...e91

Skrevet

Du skal ikke se bort fra at en mann på 40 ønsker barn, spesielt hvis han er barnløs. 

Anonymkode: 2c0b7...f55

Skrevet

Mannen min ble 40 i år og jeg 44, og vi har vært sammen i over 20 år.

5 års aldersforskjell er ingenting.

Anonymkode: 46355...b58

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du skal ikke se bort fra at en mann på 40 ønsker barn, spesielt hvis han er barnløs. 

Anonymkode: 2c0b7...f55

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor må det være målet? Hvorfor kan du ikke bare flørte og se hva som skjer?

Anonymkode: 49f19...e91

Hæ? Vi har begge straks voksne barn så jeg vet han ikke ønsker barn, det var mer aldersforskjellen jeg var bekymret for, at jeg blir til latter på noen måte av å innbille meg at han skulle kunne være interessert. Vi har mange felles kjente så ønsker ikke å få noe sånn barnerov stempel... er det et fenomen på KG at man helst vil si nei bare glem det du er dum til alle sine spørsmål uten å engang lese innlegget når det i tillegg er så kort?

Skrevet

5 år er ingenting, uansett hvilken vei det går. Lykke til 🥳

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Ikke noe problem så lenge han har barn, og du ikke ser mye eldre ut enn du er.

Anonymkode: 1113a...8d0

• Liker 1
Skrevet

Er 47 , forrige ex var 6 år yngre. Er også kun litt yngre jeg involverer meg i , liker 4-8 år yngre menn. Ja som kjæreste også. 

Anonymkode: ab532...f41

• Liker 1
Skrevet

Mine 2 siste seriøse forhold har vært med 5 år yngre menn. 5 år er jo ikke noe.

Anonymkode: bc255...0b9

Skrevet

Lykke til, TS! Det er hyggelig å være forelska 🥰

Anonymkode: 70c1e...ddd

Skrevet

Så lenge barnespørsmålet er avklart er det ingen problem. 5 år er praktisk talt jevnaldrende i de fleste sine øyne.

Personlig hadde jeg ikke gått 5 år opp, men man er forskjellig.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Er det veldig optimistisk av meg k45 å tro at jeg kan flørte med m40 og oppnå noe? Eller må jeg regne med at om jeg får positiv respons så er det i så fall kun for ett engangs opplegg? Vi har begge snart voksne barn så det er ikke et aspekt at han muligens ønsker barn. 

Jeg er 46 og kjæresten min er 40. Vi har det veldig fint sammen.

5-6 års aldersforskjell er ikke mye. Om dere liker hverandre, hvorfor ikke prøve? 

Endret av Mardina
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

barn er komplisert. Ja, fra meg om dere ender som særboere. 

Skrevet

Så lenge man har like verdier og de samme ønskene for fremtiden så vil det være det viktigste. 

Jeg er 41 og kjæresten min er 8 år yngre enn meg. Det fungerer kjempe fint og stort sett så merker jeg ikke aldersforskjellen i det hele tatt. 

Anonymkode: 062f6...28c

• Liker 1
Skrevet

Det er kun 5 år ikke 50, så hvorfor ikke bare flørte og se hva som skjer. Dere er voksne og den aldersforskjellen er ingen ting.

Anonymkode: 179cc...fd0

Skrevet

Fem år er ingenting. Så barnslig!

Anonymkode: 14c74...6be

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

For et rart spørsmål. Når man er over 25 har da ikke 5 års forskjell noe å si...samme hvilken vei

Anonymkode: f6718...bae

Skrevet

Vi er k48 og m42, går meget bra det ❤️

Anonymkode: 2826d...4bf

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Herregud

dere er 45 (!) og 40 (!)

Ikke 25 og 20.

Anonymkode: 0f6eb...d91

Skrevet
Nowayback skrev (10 timer siden):

Så lenge barnespørsmålet er avklart er det ingen problem. 5 år er praktisk talt jevnaldrende i de fleste sine øyne.

Personlig hadde jeg ikke gått 5 år opp, men man er forskjellig.

Enig . Jeg som kvinne går heller ikke 5 år opp. Aldri vært med menn eldre enn 42 . 

Anonymkode: ab532...f41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...