Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Rakk ikke helt oppdatere i går, og fikk også litt merkelige tall.
For det første 1 kg mindre, ned til 57,2.
Mens fett% er opp i 30,7% igjen. Vanninnhold er ca det samme, det påstås noe mindre i muskelmasse (0,1 kg). Men ingenting som egentlig forklarer hvor kiloen ble av. Så, den er vel ikke direkte til å stole på den vekten. Det jeg har mest tro på er vekt-tallet. det enkleste å måle kan man si. At den mangler kan forsåvidt stemme med kroppen. Og vanskelig å skjønne hva annet enn fett den egentlig skal ha tatt av. Særlig om vann-målingen stemmer. 

Nei, stor klype salt her altså.

Uansett, ny uke, nye fastemuligheter :) Ble 17,5 t frem til lunsj i dag.
Prøver å se litt på kalenderen hva som passer for uka og legge en slags plan. 
Men denne uka er dust, det er tre dager med ettermiddagsmøter i diverse sammenhenger som tar fra meg trening, og ingenting passer spesielt godt med 24t uten å droppe lunsj. Unntatt muligens onsdag...faktisk... eller torsdag. Vil gjerne putte inn 24t siden det ikke ble noe forrige uke. Rett og slett fordi jeg savner den følelsen. 

Jul = stress, hvilket irriterer meg. Synes faktisk fritidsaktivitetene til ungene kunne sørget for å være ferdig med møter i løpet av november og ikke dra det inn i desember. Nok med avslutninger osv. Uansett, når styrke-timene må utgå til fordel for møter, skal jeg se om jeg får inn økter på tredemølla i stedet. Skader ikke med mer kondisjon heller faktisk.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...