Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har noen denne julekula? Er det mulig å la den lyse i flere timer, eller lyser den bare 15 sekunder når man blåser på den? Har lyst å ønske meg denne til jul, (barnslig glede og magi🤩), men er den egentlig noe fin å ha hengende uten lys i? 

Anonymkode: 5d035...229

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har en sånn kule?

Skrevet

Står at den skal kunne lyse lenge også

Sitat

Kula lyser i ca 15 sekunder før den slukker og man kan blåse på nytt.  Eller, hvis du ikke klarer å la være å blåse, kan det hende du må lade den en ekstra gang midten i desember. Det er mulig å få kula til å lyse sammenhengende til den blåses ut igjen. ved kontinuerlig lys vil kula måtte lades igjen etter 3-4 timer.

• Liker 1
Skrevet

Svaret på spørsmålet  ditt står jo i produktbeskrivelsen så det er nok derfor ingen gidder å svare her.

Kopiert fr produktsiden:

«Det er mulig å få kula til å lyse sammenhengende til den blåses ut igjen. ved kontinuerlig lys vil kula måtte lades igjen etter 3-4 timer.«

Anonymkode: 750b0...483

• Nyttig 1
Skrevet

Begge barna mine har 😊 De blåser i den for å tenne den, så er den tent på treet, må lades innimellom 🥰 Veldig fin!

Anonymkode: f4a9b...92d

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Begge barna mine har 😊 De blåser i den for å tenne den, så er den tent på treet, må lades innimellom 🥰 Veldig fin!

Anonymkode: f4a9b...92d

Det står at kula lyser i 15 sekunder hvis man blåser på den, men hvordan får man den til å lyse lenge? 🥰

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det står at kula lyser i 15 sekunder hvis man blåser på den, men hvordan får man den til å lyse lenge? 🥰

Blåse to ganger. 

Anonymkode: fe4fb...fe7

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Blåse to ganger. 

Anonymkode: fe4fb...fe7

Aha, tusen takk🤩

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...