AnonymBruker Skrevet 4. november #1 Skrevet 4. november Og hva bidro evt til at du mistet lyst/interesse? Anonymkode: 36d5c...51d
AnonymBruker Skrevet 4. november #2 Skrevet 4. november Jeg fikk følelser for han. Så jeg mistet jo ikke lysten på han. Forhold med han var ingen mulighet. Anonymkode: 57776...aa4 1
AnonymBruker Skrevet 4. november #3 Skrevet 4. november Avsluttet da jeg møtte en jeg ville ha et forhold med. Før forholdet startet. Anonymkode: 8f5b2...8a3
AnonymBruker Skrevet 4. november #4 Skrevet 4. november Møtte en jeg ville være kjæreste med. Anonymkode: 2be7e...639
AnonymBruker Skrevet 4. november #5 Skrevet 4. november At han var en mannehore som jeg mistet litt respekt for. Anonymkode: dc545...aa0 2
AnonymBruker Skrevet 4. november #6 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Og hva bidro evt til at du mistet lyst/interesse? Anonymkode: 36d5c...51d Bare at spenningen og nysgjerrigheten gikk over. Jeg gidder ikke en seksuell relasjon med samme personen over lang tid. For meg er spenningen og nysgjerrigheten mye av det jeg liker ved sex. Anonymkode: 8d45b...3e6 1
AnonymBruker Skrevet 4. november #7 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (12 minutter siden): At han var en mannehore som jeg mistet litt respekt for. Anonymkode: dc545...aa0 Huffda, drev han med flere? Ts Anonymkode: 36d5c...51d
bullehurk Skrevet 4. november #8 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Bare at spenningen og nysgjerrigheten gikk over. Jeg gidder ikke en seksuell relasjon med samme personen over lang tid. For meg er spenningen og nysgjerrigheten mye av det jeg liker ved sex. Anonymkode: 8d45b...3e6 + 1 😜
AnonymBruker Skrevet 4. november #9 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (1 time siden): At han var en mannehore som jeg mistet litt respekt for. Anonymkode: dc545...aa0 Hatt en sånn en jeg og. Alt fra russejenter til damer eldre enn meg, enda jeg var 13 år eldre. Et mirakel at jeg ikke ble smittet av noe grums, Anonymkode: d9197...90a 1
AnonymBruker Skrevet 4. november #10 Skrevet 4. november jeg ble lei av ham. Rett og slett. Ikke av sexen forsåvidt, men av personligheten hans Anonymkode: db81f...fd6 1
AnonymBruker Skrevet 4. november #11 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hatt en sånn en jeg og. Alt fra russejenter til damer eldre enn meg, enda jeg var 13 år eldre. Et mirakel at jeg ikke ble smittet av noe grums, Anonymkode: d9197...90a Det er guffent, tror jeg også har hatt en sånn ff, men fikk liksom aldri bevis. Magefølelsen holder iblant. Anonymkode: 36d5c...51d
AnonymBruker Skrevet 4. november #12 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (1 time siden): At han var en mannehore som jeg mistet litt respekt for. Anonymkode: dc545...aa0 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hatt en sånn en jeg og. Alt fra russejenter til damer eldre enn meg, enda jeg var 13 år eldre. Et mirakel at jeg ikke ble smittet av noe grums, Anonymkode: d9197...90a AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er guffent, tror jeg også har hatt en sånn ff, men fikk liksom aldri bevis. Magefølelsen holder iblant. Anonymkode: 36d5c...51d Forventer og tror dere at en ff skal holde seg kun til dere??! Anonymkode: 2be7e...639 4
AnonymBruker Skrevet 4. november #13 Skrevet 4. november Fordi hun gikk å pulte en annen fyr. Sånn er ikke jeg interessert i. Anonymkode: 36427...f74 1
AnonymBruker Skrevet 4. november #14 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Fordi hun gikk å pulte en annen fyr. Sånn er ikke jeg interessert i. Anonymkode: 36427...f74 Bra du avsluttet. Er selv jente og er bare med han, er lojal til han og puler ingen andre enn han. Anonymkode: cd8f3...a05
AnonymBruker Skrevet 4. november #15 Skrevet 4. november Hun ønsker å slå seg til ro på permanent basis Anonymkode: 59d18...ef9
AnonymBruker Skrevet 4. november #16 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Forventer og tror dere at en ff skal holde seg kun til dere??! Anonymkode: 2be7e...639 Jepp Anonymkode: 36d5c...51d 2
AnonymBruker Skrevet 4. november #17 Skrevet 4. november Det ble oppdaget at vi møttes og så ble det ikke helt greit mottatt av hans kjæreste. Selv om de hadde et åpent forhold. Skulle gjerne fortsatt å møte han, men det ble for komplisert. Anonymkode: c88f6...850
AnonymBruker Skrevet 4. november #18 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (5 timer siden): Huffda, drev han med flere? Ts Anonymkode: 36d5c...51d Njei. Aner ikke. Han var Polygami. Men når vi møttes ukentlig og han bare holder på med games via tekstmeldinger,avlyser møtene våre i siste liten osv, så går man temmelig lei. Mistet ikke respekt fordi han var en mannehore (visste jo hva jeg fikk til) . Men pga barnslige games der han liksom skal være varm og kald. Hvis han hadde vært litt ydmyk og erkjent for meg at han drar spillet sitt litt for langt,så hadde jeg sikkert hatt litt mer respekt for han igjen. Anonymkode: dc545...aa0
AnonymBruker Skrevet 4. november #19 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): Forventer og tror dere at en ff skal holde seg kun til dere??! Anonymkode: 2be7e...639 Nei,absolutt ikke. Visste hva jeg gikk til. Men han er ikke en mindre mannehore av den grunn. Anonymkode: dc545...aa0
Katten.2.0 Skrevet 4. november #20 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei,absolutt ikke. Visste hva jeg gikk til. Men han er ikke en mindre mannehore av den grunn. Anonymkode: dc545...aa0 Hvis du visste hva du gikk til, hvorfor mister du respekten for at han oppfører seg akkurat som du kunne forvente? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå