AnonymBruker Skrevet 4. november #21 Skrevet 4. november Tar i salong. Gel lakk, hver tredje uke. (og jeg vasker hendene mer enn tre sekunder. Tror ikke at det er slik at om man lakker negler er det enbetydende med dårlig håndhygiene). Anonymkode: 0b294...2de 4
AnonymBruker Skrevet 4. november #22 Skrevet 4. november Soft mann skrev (5 timer siden): Er vel egentlig fasongen på neglene mennene ser på tror eg. Eg liker ikke lange negler. Eg liker best de som har samme kurvatur som finger. Da ser de naturlig ut. Om det er neglelakk på de har mindre betydning, så lenge de er stelte. Samme på fotene Hva i alle dager har det med saken og gjøre? Faen, du er så ekkel, du er ekkel i andre forum her og, men hvordan klarer du og få et spørsmål om neglelakk i velvære, hudpleie og kosmetikk til og handle om hva menn liker? Jeg har en jobb jeg må være velstelt, det innebærer neglelakk , hva du tenner på er revnende likegyldig. ts Anonymkode: 16b81...82e 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. november #23 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (5 timer siden): Med nogenlunde normal håndhygiene så er det neppe noe «problem» at hjemme-lakk blir dårlig etter et par dager… Folk (oftest kolleger som man ser hver dag fra 8-15.30) kan gjerne flashe de flotte neglene sine på dag 10, men toalettet er like ved mitt kontor, OG det er lytt. Jeg hører GANSKE så godt når de med fancy negler er på dass, for da renner kranen i nøyaktig 3 sekunder etter nedskyll…. Og jeg hører på skoene hvem som går inn og ut derfra… 🤢 Så da kan man trekke den konklusjonen at de holder seg pene fordi de er forsiktig og aldri vasker hendene skikkelig for ikke å ødelegge neglene. Hadde de vasket skikkelig under og rundt neglene ville de blitt slitt. Ergo: Normal hygiene ødelegger neglene. Hilsen hun som har med egen matpakke hver dag for å slippe å ta på skapdører, kjøleskap, skuffer etc, etter kolleger med bakterie-bomber på hendene har tatt i det samme.. 🤢 Anonymkode: c2ded...492 Huff.. ja, jeg føler og håndvask sliter veldig på neglelakk. Og hud, får tørr hud av såpe. Spesielt billig såpe som vi har på jobb. Jeg la akryl negler før , ikke veldig lange riktignok og var nøye med håndvask . De holdt . Sluttet med det for 10- 15 år siden fordi det ble dyrt og jeg måtte spare inn på noe. Ser nå stadig fler lakker i salong , og det koster jo mindre, så lurte litt på forskjellen der. selvom jeg er enig i at håndvask sliter veldig på nå negler, synes jeg du drar det litt langt, Anonymkode: 16b81...82e 1
AnonymBruker Skrevet 4. november #24 Skrevet 4. november Portvinpiken skrev (8 timer siden): Oj! Det skjønner jeg ikke hvordan du klarer å få til engang 🤣 Mine flakker også av etter kort tid, jobber i bhg og vasker hender sikkert mellom femti og hundre ganger hver dag. Anonymkode: d3448...468
Soft mann Skrevet 4. november #25 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hva i alle dager har det med saken og gjøre? Faen, du er så ekkel, du er ekkel i andre forum her og, men hvordan klarer du og få et spørsmål om neglelakk i velvære, hudpleie og kosmetikk til og handle om hva menn liker? Jeg har en jobb jeg må være velstelt, det innebærer neglelakk , hva du tenner på er revnende likegyldig. ts Anonymkode: 16b81...82e Unnskyld , var ikke meningen å trekke paralleller til sex🙈
AnonymBruker Skrevet 4. november #26 Skrevet 4. november Mener du vanlig lakk som lufttørker eller lakk som tørker i uv-lampe? De fleste salonger bruker uv-lampe og lakken sitter da til den fjernes. Og resultatet er jo 100 ganger penere fordi de er profesjonelle. Man kan legge slik lakk selv (jeg gjør det) men jeg ser på diverse forum at veldig mange sliter med å få det fint og i tillegg er de klumsete/unøyaktige og pådrar seg dermed allergier. Så med mindre du har en stødig hånd og har fått lakk i salong noen ganger for å observere riktige teknikker ville jeg sagt; vanlig lakk hjemme og uv-lakk kun på salong. Med alle typer lakk er prepping av neglene det som gjør at lakken sitter (i tillegg til kvalitetslakk). Få bort død hud og skånsomt dytt bort og fjern overflødig neglebånd, dehydrer neglen så godt som mulig. Anonymkode: 1a97c...915 1
Portvinpiken Skrevet 4. november #27 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (6 timer siden): Med nogenlunde normal håndhygiene så er det neppe noe «problem» at hjemme-lakk blir dårlig etter et par dager… Folk (oftest kolleger som man ser hver dag fra 8-15.30) kan gjerne flashe de flotte neglene sine på dag 10, men toalettet er like ved mitt kontor, OG det er lytt. Jeg hører GANSKE så godt når de med fancy negler er på dass, for da renner kranen i nøyaktig 3 sekunder etter nedskyll…. Og jeg hører på skoene hvem som går inn og ut derfra… 🤢 Så da kan man trekke den konklusjonen at de holder seg pene fordi de er forsiktig og aldri vasker hendene skikkelig for ikke å ødelegge neglene. Hadde de vasket skikkelig under og rundt neglene ville de blitt slitt. Ergo: Normal hygiene ødelegger neglene. Hilsen hun som har med egen matpakke hver dag for å slippe å ta på skapdører, kjøleskap, skuffer etc, etter kolleger med bakterie-bomber på hendene har tatt i det samme.. 🤢 Anonymkode: c2ded...492 Ja, det du beskriver høres jo veldig ekkelt ut. Så da er det muligens type negler og andre ting som har med det å gjøre, for jeg selv er jeg på grensen til å ha tvangstanker når det gjelder håndvask, og vasker hendene mine langt over gjennomsnittet mange ganger og lang tid, hver dag i tillegg til at jeg har veldig sterke negler, så jeg kan bruke de til å åpne esker med tape og sånne ting. Jeg må bare legge til at hvis en jobber på kontor og ikke på et bilverksted så tror jeg nok det er mindre behov for å skrubbe hender og negler veldig hardt og dermed på den måten slite bort lakken. Men jeg vet ikke. Jeg har ikke så veldig lange negler, men jeg har alltid brukt neglakk jevnt og trutt gjennom 40 år, så det var den erfaringen jeg delte tidligere i tråden. 1
AnonymBruker Skrevet 4. november #28 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (12 timer siden): Med nogenlunde normal håndhygiene så er det neppe noe «problem» at hjemme-lakk blir dårlig etter et par dager… Folk (oftest kolleger som man ser hver dag fra 8-15.30) kan gjerne flashe de flotte neglene sine på dag 10, men toalettet er like ved mitt kontor, OG det er lytt. Jeg hører GANSKE så godt når de med fancy negler er på dass, for da renner kranen i nøyaktig 3 sekunder etter nedskyll…. Og jeg hører på skoene hvem som går inn og ut derfra… 🤢 Så da kan man trekke den konklusjonen at de holder seg pene fordi de er forsiktig og aldri vasker hendene skikkelig for ikke å ødelegge neglene. Hadde de vasket skikkelig under og rundt neglene ville de blitt slitt. Ergo: Normal hygiene ødelegger neglene. Hilsen hun som har med egen matpakke hver dag for å slippe å ta på skapdører, kjøleskap, skuffer etc, etter kolleger med bakterie-bomber på hendene har tatt i det samme.. 🤢 Anonymkode: c2ded...492 Godt lagte gel negler tåler å vaskes ordentlig. hvorfor dine kolleger ikke vasker hendene ordentlig kan ikke jeg svare på. Men gel lack tåler å vaskes også med neglebørste. Anonymkode: 141d7...be4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå