Pilleville Skrevet 3. november 2025 #1 Skrevet 3. november 2025 Har der tro på at Marius Reikerås sin sak om å få valget gjort ugyldige på grunn av løgner og villeding vil føre fram? Håper det. Han vil gå videre om det ikkje fører frem i høgsterett. 1
mamanodrama Skrevet 3. november 2025 #2 Skrevet 3. november 2025 Har aldri hørt om krøtteret engang, så det tviler jeg sterkt på. 😆 2
Hansehan Skrevet 3. november 2025 #4 Skrevet 3. november 2025 Pilleville skrev (12 minutter siden): Har der tro på at Marius Reikerås sin sak om å få valget gjort ugyldige på grunn av løgner og villeding vil føre fram? Håper det. Han vil gå videre om det ikkje fører frem i høgsterett. Yeah, sure that’s gonna happen. 2
Humas Skrevet 3. november 2025 #6 Skrevet 3. november 2025 Han er jo ekstrem og ser ikke nyanser. Tror vennene hans skal være glad for ikke minst at de får utbetalt Nav-trygden sin. 0 sjanse. 3
Pilleville Skrevet 3. november 2025 Forfatter #7 Skrevet 3. november 2025 (endret) Han hadde fått brev fra høgsterett i dag om å svare på flere spørsmål innen 5/11 så de har no ikkje gitt avslag tvert. Får han dette til vil han no bli ein helt for halve Norge. Endret 3. november 2025 av Pilleville
godfisk Skrevet 3. november 2025 #8 Skrevet 3. november 2025 Det høres ut som et søkt grunnlag for å få valget underkjent. Vi har da blitt lovet ting før av politikerne, som de ikke har gjennomført. Fadesen til AP er grunn til å tenke mer gjennom hvor man plasserer stemmen sin neste gang, men jeg kan ikke se for meg annet enn at valgresultatet blir stående. 1
Druid Skrevet 4. november 2025 #10 Skrevet 4. november 2025 Pilleville skrev (11 timer siden): Har der tro på at Marius Reikerås sin sak om å få valget gjort ugyldige på grunn av løgner og villeding vil føre fram? Håper det. Han vil gå videre om det ikkje fører frem i høgsterett. På hvilket grunnlag? På at han ikke forstår politisk prosess? 2
FryNor Skrevet 4. november 2025 #11 Skrevet 4. november 2025 Nei, både han og følgerne hans har havnet langt ned i konspigryta. Reikerås nektet å overlevere dokumenter i forbindelse med sakene om nordsjødykkerne, han mistet også advokatbevilgningen i 2008-2009. https://no.wikipedia.org/wiki/Marius_Reikerås Jeg har fulgt med dette miljøet og enkelte personer i noen år, for å si den sånn så er de over hele spekteret når det gjelder konspirasjonsteorier. 2 1
Pilleville Skrevet 4. november 2025 Forfatter #12 Skrevet 4. november 2025 FryNor skrev (53 minutter siden): Nei, både han og følgerne hans har havnet langt ned i konspigryta. Reikerås nektet å overlevere dokumenter i forbindelse med sakene om nordsjødykkerne, han mistet også advokatbevilgningen i 2008-2009. https://no.wikipedia.org/wiki/Marius_Reikerås Jeg har fulgt med dette miljøet og enkelte personer i noen år, for å si den sånn så er de over hele spekteret når det gjelder konspirasjonsteorier. Her har han en kjempestor flokk med tilhengarar ser eg og det er ikkje ein konspirasjonsteori at ap vant valget på falske premisser. Han har fortsatt jusutdannelse og kan fremføre godt denne type saker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå