MBRT Skrevet 3. november 2025 #1 Skrevet 3. november 2025 Datteren vår på 2,5 skal operere vekk polypper. Jeg må ærlig innrømme at jeg er ganske nervøs for narkosen... Det er jo ikke helt risikofritt. Er det noen som har erfaringer med en slik operasjon? Hvilke symptomer hadde barna på polypper, og ble det bedre etterpå? Sa de noe om narkosen? Jeg har 1000 spørsmål.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2025 #2 Skrevet 3. november 2025 Min datter gjorde det når hun var fire. Symptomene var: veldig trøtt (sovnet ofte der hun satt på dagtid), sov med ryggen i bue bakover om natten, snorket. Og det ligger til familien. Gikk veldig fint! Litt ubehag akkurat når hun våknet opp, men ellers ingen komplikasjoner. Men faren var med inn når de la henne i narkose, for han takler sånt på en mye roligere måte enn meg.. Anonymkode: 1ccb9...2c2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2025 #3 Skrevet 3. november 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Min datter gjorde det når hun var fire. Symptomene var: veldig trøtt (sovnet ofte der hun satt på dagtid), sov med ryggen i bue bakover om natten, snorket. Og det ligger til familien. Gikk veldig fint! Litt ubehag akkurat når hun våknet opp, men ellers ingen komplikasjoner. Men faren var med inn når de la henne i narkose, for han takler sånt på en mye roligere måte enn meg.. Anonymkode: 1ccb9...2c2 Og må legge til: det ble bedre, ble slutt på snorkingen og hun fikk mer energi. Men de kan jo komme tilbake. Anonymkode: 1ccb9...2c2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2025 #4 Skrevet 3. november 2025 Niesen min opererte vekk når hun var på samme alder. Det gikk veldig fint. Var mye plager av pustepauser og tett nese. Før operasjonen. Hun hadde mange oppvåkninger i løpet av natta. Hun sov mye bedre etter operasjonen. dessverre gikk det ikke mer enn 6 mnd før hun ble relativt tett igjen. Anonymkode: bc001...952
AnonymBruker Skrevet 3. november 2025 #5 Skrevet 3. november 2025 Operasjon på små barn i dag er tilnærmet risikofritt. Det kommer til å gå bra, og når operasjonen er ferdig kommer hun til. Åfå et bedre liv. Det er verdt det! Legen hennes må svare på alle spørsmålene dine. Skriv de ned på forhånd! Anonymkode: ad396...a1f
AnonymBruker Skrevet 3. november 2025 #6 Skrevet 3. november 2025 Vårt barn ble operert i den alderen, ble og fjernet mandler. Ble overasket hvor fort det kom seg etter operasjon spiste is kort tid etter oppvåkning, ca 3 timer etter spiste brød uten skorpe. Ga smertestillende til fast klokkeslett som lege skrev. Var I barnehagen løpet av et par dager. Etter fjerning ingen snorking, søvn ble bedre. Det beste er at det aldri har vært mer ørebetennelse og hals betennelse som barnet nesten ikke hatt feber på de årene etter fjerning. Er nå 19 Være var det for eldste som fylte 12 da de første ble fjernet. Slett mye mer med smerter og lå lenge slapp etterpå. Anonymkode: 2ecd4...c7f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå