Gå til innhold

Julekalender 9 år

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jente 9 år, ikke opptatt av sminke. Hvordan julekalender skal deres barn få rundt den alderen? Hun klarer ikke bestemme hva hun vil ha. 

Anonymkode: bb954...c14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enkel sjokokalender og rampenisse. Hun vet nissen er meg men vil ha det i år også. Ville sikkert valgt en dyrere mer fancy sjokokalender (kinder)hvis hun fikk velge helt fritt men jeg prioriterer ikke å bruke penger på å oppgradere kalender når hun synes enkel sjoko er greit. 

Anonymkode: 07ca1...2f6

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jente 9 år, ikke opptatt av sminke. Hvordan julekalender skal deres barn få rundt den alderen? Hun klarer ikke bestemme hva hun vil ha. 

Anonymkode: bb954...c14

Mine får ting de trenger 

Feks 

Sokker

Truse

Tegnesaker 

Nisselue 

Hårklemmer

Hårstrikk 

Kakebaking 

Kinotur

Juleverksted 

Osv osv

Skrevet

Min jente er 8 men har i flere år hatt pakkekalender fra lirumlarumleg som er små gaver ferdig innpakket fra fine danske merker. 

Anonymkode: 754ff...779

Skrevet

Årets julekalender til 9-åringen blir squish-a-long

Anonymkode: 34b06...1d7

Skrevet

Min 9 åring får pakkekalender. 

Anonymkode: 49458...5c5

Skrevet

Harry Potter kalender, valgt selv 😅

Anonymkode: 18ed4...729

Skrevet

Sannsynligvis Harry Potter-kalender, pakkekalender og rampenissen. Vet ikke helt hva jeg skal putte i pakkekalenderen enda, prøver å finne noe smågreier. Harry Potter-effekter liker hun, blant annet. Jeg regner også med at hun får noen små nissefigurer eller andre småting fra farmor, nei jeg mener julenissen, slik hun har fått helt siden farmoren broderte nevnte pakkekalender til henne. Hun elsker å gi jentungen ekstra påskeegg eller smågaver til advent og jul og si at det er fra påskeharen/julenissen/whatever. Jeg er nesten overrasket over at farmor ikke har gitt oss mynter å legge i glasset fra tannfeen. Det hadde vært heeelt likt henne.

Anonymkode: 9a90a...b88

Skrevet

Barna mine får pakkekalender, det vil de alle fremdeles ha, selv om eldste nærmer seg 18 nå. 

Anonymkode: 0658d...b74

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...