AnonymBruker Skrevet 3. november #4 Skrevet 3. november Jeg måtte tenke så det knaker, for synes de fleste storbyene er ganske populære. Men kanskje Edinburgh, Strasbourg, Tallinn? Og jeg støtter også Oslo, tross alle som snakker ned byen og likevel flytter hit. Veldig fin by å bo i. Anonymkode: d7e89...a52 5
AnonymBruker Skrevet 3. november #6 Skrevet 3. november Undervurdert svhmundervurdert.... jeg liker den Haag og Utrecht godt, men de er vel bare litt mindre kjente som reisemål. Ikke hørt noen hevde det er stygt eller utrivelig der. Anonymkode: f1c6e...faf 1
AnonymBruker Skrevet 3. november #7 Skrevet 3. november Glasgow, Liverpool, Newcastle og Sheffield. Skriver også under på Oslo. Anonymkode: 2344b...dcf 2
AnonymBruker Skrevet 3. november #8 Skrevet 3. november Gøteborg, Oslo og Helsinki Anonymkode: 1162b...05a 2
AnonymBruker Skrevet 3. november #9 Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg måtte tenke så det knaker, for synes de fleste storbyene er ganske populære. Men kanskje Edinburgh, Strasbourg, Tallinn? Og jeg støtter også Oslo, tross alle som snakker ned byen og likevel flytter hit. Veldig fin by å bo i. Anonymkode: d7e89...a52 Edinburgh og Tallinn er jo ikke undervurdert! Anonymkode: a9dc4...759 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. november #11 Skrevet 3. november Nå er det jo ikke en så enorm by, men av hovedsteder synes jeg i hvert fall Ljubljana får altfor lite skryt. Masse flott arkitektur, spektakulær utsikt fra toppen av festningen midt i, med fantastiske fortausrestauranter over den fine kanalen gjennom sentrum. Virkelig verdt et besøk. Anonymkode: bfc5f...042 9 1
Alice123 Skrevet 3. november #13 Skrevet 3. november Capazitet skrev (2 minutter siden): Bratislava kanskje? Støtter dette! Bratislava er fantastisk. Koselig og kompakt, flott arkitektur, gode restauranter, en haug historiske bygg (bla. et slott midt i byen og et middelalderslott 20 min utenfor), osv. 4 1
AnonymBruker Skrevet 3. november #14 Skrevet 3. november Definitivt Oslo. Det er så mye bra i Oslo som folk ignorerer. Jeg har bodd her i 15 år og overraskes stadig positivt. Folk som bare har reist gjennom har virkelig gått glipp av en perle. Anonymkode: 92066...bcb 3
AnonymBruker Skrevet 3. november #15 Skrevet 3. november Signerer på Bratislava! Ble også positivt overraska over Warszawa da jeg var der med jobb. Og slår et megaslag for Trondheim (storby i norsk sammenheng,)) om du kke har vært der. Byenes by for meg. Anonymkode: 2609c...cb5 3 2
AnonymBruker Skrevet 4. november #16 Skrevet 4. november - Bratislava likte jeg veldig godt - Oslo elsker jeg, en skikkelig naturby egentlig mtp. den enkle tilgangen til både sjø og marka - Brugge er den fineste byen jeg har besøkt - Sevilla var en nydelig by til tross for 46+ hele uken - Potsdam er også en veldig fin by med masse spennende historie Anonymkode: c1538...b5a 1
AnonymBruker Skrevet 4. november #17 Skrevet 4. november Oslo my ass. Overvurdert mener jeg. Drittby. Anonymkode: 37c26...435 12 1
BBB12345 Skrevet 4. november #19 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (12 timer siden): Oslo Anonymkode: 7dfc4...329 Hahahaha Oslo er et høl og vil alltid forbli det 😂 2 1
BBB12345 Skrevet 4. november #20 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Oslo my ass. Overvurdert mener jeg. Drittby. Anonymkode: 37c26...435 Korrekt 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå