Gå til innhold

Barnehagekrisen !

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det rett at vi skal pøse på enda flere millioner for at foreldre som går hjemme skal kunne bruke barnehagen full tid ? Hvorfor tørr ingen å snakke om alle de timene barna er i barnehagen der behovet ikke er reelt ! Hvorfor tørr ingen si at kjernetid er nok om mor eller far har fri ? Hvorfor tørr ingen ansatte å si dette høyt ?  Synd debatten er ensidig.
Jeg hadde da bare storesøster i barnehagen 9-15 og masse fri når lillebror var Baby.( permisjon ) Ja det var tøft innimellom. Men det er jo barna mine og levere 8-16 når jeg var hjemme blir jo bare sykt . Hvorfor er det i det hele tatt lov ? 

Anonymkode: 3169f...02c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi barnehagen er et pedagogisk tilbud for barna, og ikke bare et avlastningstilbud for foreldrene. 

Anonymkode: 50550...eab

• Liker 1
Skrevet

Lei av dette nå. Snakk om politikken og hva som kan gjøres heller

Anonymkode: b144e...26a

Skrevet

Problemet er ikke at foreldre bruker barnehagen! Problemet er at det er lovfestet ett pedagogisk tilbud til barn, som  alle barn har rett på. de legger også til rette for bruk av barnehage med god dekning, mindre kontantstøtte og rimelige barnehageplasser, men de bevilger ikke penger nok til flere ansatte! Det er det barnehagen trenger! Vi trenger flere armer og fang. Vi trenger faglig dyktig personale som kan utføre rammeplanens arbeid! 

Anonymkode: 8a830...cd4

• Liker 2
Skrevet

Herregud, er det deg igjen? Blir du ikke lei av å opprette disse trådene? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...