AnonymBruker Skrevet 3. november 2025 #1 Skrevet 3. november 2025 Er det rett at vi skal pøse på enda flere millioner for at foreldre som går hjemme skal kunne bruke barnehagen full tid ? Hvorfor tørr ingen å snakke om alle de timene barna er i barnehagen der behovet ikke er reelt ! Hvorfor tørr ingen si at kjernetid er nok om mor eller far har fri ? Hvorfor tørr ingen ansatte å si dette høyt ? Synd debatten er ensidig. Jeg hadde da bare storesøster i barnehagen 9-15 og masse fri når lillebror var Baby.( permisjon ) Ja det var tøft innimellom. Men det er jo barna mine og levere 8-16 når jeg var hjemme blir jo bare sykt . Hvorfor er det i det hele tatt lov ? Anonymkode: 3169f...02c
AnonymBruker Skrevet 3. november 2025 #2 Skrevet 3. november 2025 Fordi barnehagen er et pedagogisk tilbud for barna, og ikke bare et avlastningstilbud for foreldrene. Anonymkode: 50550...eab 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2025 #3 Skrevet 3. november 2025 Lei av dette nå. Snakk om politikken og hva som kan gjøres heller Anonymkode: b144e...26a
AnonymBruker Skrevet 3. november 2025 #4 Skrevet 3. november 2025 Problemet er ikke at foreldre bruker barnehagen! Problemet er at det er lovfestet ett pedagogisk tilbud til barn, som alle barn har rett på. de legger også til rette for bruk av barnehage med god dekning, mindre kontantstøtte og rimelige barnehageplasser, men de bevilger ikke penger nok til flere ansatte! Det er det barnehagen trenger! Vi trenger flere armer og fang. Vi trenger faglig dyktig personale som kan utføre rammeplanens arbeid! Anonymkode: 8a830...cd4 2
flicka Skrevet 3. november 2025 #5 Skrevet 3. november 2025 Herregud, er det deg igjen? Blir du ikke lei av å opprette disse trådene? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå