AnonymBruker Skrevet 3. november 2025 #1 Skrevet 3. november 2025 Har lyst og begynne å bake surdeigsbrød. Finnes det en god side på nettet eller en god bok som tar for seg hele prosessen fra å lage en surdeigsstarter til forskjellige oppskrifter? Anonymkode: 1a3f5...e5e
AnonymBruker Skrevet 3. november 2025 #2 Skrevet 3. november 2025 Ille brød har en super bok. Ellers Skillebekksurdeig er fin å følge. Anonymkode: 7071d...a9b
AnonymBruker Skrevet 3. november 2025 #3 Skrevet 3. november 2025 Har aldri klart det det blir alltid rå innerst uansett hva oppskrift jeg bruker Anonymkode: 0c632...64e
Pandis Skrevet 15. november 2025 #4 Skrevet 15. november 2025 Jeg fikk med en gratis surdeig da jeg kjøpte mel hos bakselv. Da den døde etter to år fikk jeg en ny av en venn som også bakte med surdeig. Finnes store facebookgrupper med tusenvis av medlemmer der en kan få god hjelp til fremgangsmåter og tips når noe går feil. Trenger kanskje noen forsøk før det blir vellykket, men du verden så gøy (og godt) det er når en får det til. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå