AnonymBruker Skrevet 3. november #1 Skrevet 3. november Så at noen beskrev svart strømpebukse til rød kjole som "80-talls" og helt utdatert look. (I så fall kan jeg ikke bruke rød kjole, for har ikke bein til å gå uten strømper. Hudfarge de strømper er jo heller ikke "lov", og dekker uansett ikke beina mine godt nok.) Men så til spørsmålet: Hva med rød bluse? Hva bruker man til det? Jeg ville valgt svarte dressbukser, eventuelt svart skjørt. Men nå ble jeg usikker på komboen svart og rødt. Hva kan man ellers bruke til rød bluse? Anonymkode: 00fc8...2f0
AnonymBruker Skrevet 3. november #2 Skrevet 3. november De fleste som uttaler seg her på KG er jo helt ute å kjøre med hva de kaller "utdatert", "kjerringstil" osv. Som alt annet kommer det an på plagg, setting, tilbehør, sko osv. Ikke bare kategorisk at "svart strømpebukse og rød kjole er feil". Anonymkode: 9dd61...276 16
Sioux Skrevet 3. november #3 Skrevet 3. november (endret) Svart bukse blir veldig fint hvis blusen er i sterk eller litt mørkere rød farge. Er rødfargen lys eller litt blass, blir det finest med grå bukse. Grått og rødt er ellers en alltid elegant kombinasjon. Man må bare følge én regel her: lys rødt med lys grått og jo mørkere rødt, jo mørkere grått, de bør matche i fargeintensiteten og ikke skape for sterke kontraster. Endret 3. november av Sioux 3
Sioux Skrevet 3. november #5 Skrevet 3. november Det som er mest risikabelt og som fort kan bli for mye, er en "gladrød" farge sammen med svart. 1
Sioux Skrevet 3. november #6 Skrevet 3. november (endret) Hudfarget (nude) strømpebukse er alltid bra, og med noen antrekk er den eneste fargen som går. Problemet er at noen prøver å få solbrun effekt, og de bruker allslags tan og karameller på en lys hud. Eller for tykke strømpebukser, eller med shine. Da blir det helt feil, poenget med hudfarget er at den skal matche nøyaktig hudfargen og bli omtrent usynlig på bena. Svart strømpebukse, til et mer elegant antrekk veldig tynn og som ikke gjør mye ut av seg. Litt tykkere går fint med mer sporty/casual look. Man kan også bruke charcoal istedenfor svart, da blir det litt mykere effekt. Endret 3. november av Sioux 2
Grønnsaksvaffel Skrevet 3. november #7 Skrevet 3. november Jeg bruker rødt og svart sammen. Jeg driter i hva det selvutnevnte motepolitiet på KG mener. 7 2 5
AnonymBruker Skrevet 3. november #8 Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (11 timer siden): De fleste som uttaler seg her på KG er jo helt ute å kjøre med hva de kaller "utdatert", "kjerringstil" osv. Som alt annet kommer det an på plagg, setting, tilbehør, sko osv. Ikke bare kategorisk at "svart strømpebukse og rød kjole er feil". Anonymkode: 9dd61...276 Enig! Anonymkode: cd59e...d8c
AnonymBruker Skrevet 3. november #9 Skrevet 3. november Syns rødt er ekstremt kjerring. Men vinrødt er fint da. Anonymkode: 0752a...a23 1
AnonymBruker Skrevet 3. november #10 Skrevet 3. november Selvsagt kan du ha hudfarget strømpebukse. Anonymkode: 08bba...168 2 2
AnonymBruker Skrevet 3. november #11 Skrevet 3. november Gå med det du liker. PS jeg går med komboen rødt og svart, i mine øyne er det en klassisk kombinasjon som aldri er «ut», men hvis noen mener det så bryr jeg meg ikke, men stoler på min egen smak. Det anbefales! Jeg synes kombinasjonen knallrødt og svart kan bli litt «hard» og til om med litt «horete», så det er viktig å gjøre det på riktig måte: har jeg svart skinnbukse eller bukse i glinsende svart stoff så dropper jeg oftest rød overdel og velger heller en mer dus farge på overkroppen. Og det jeg aldri går med er glinsende svart kombinert med glinsende rødt. Men dette er bare min smak. Anonymkode: 68919...d77
Grønnsaksvaffel Skrevet 3. november #12 Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Syns rødt er ekstremt kjerring. Men vinrødt er fint da. Anonymkode: 0752a...a23 Ja, julenissen er ekstremt kjerring 😂 1 3
AnonymBruker Skrevet 3. november #13 Skrevet 3. november Grønnsaksvaffel skrev (1 minutt siden): Ja, julenissen er ekstremt kjerring 😂 Han er unntaket som bekrefter regelen Anonymkode: 0752a...a23
Grønnsaksvaffel Skrevet 3. november #14 Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han er unntaket som bekrefter regelen Anonymkode: 0752a...a23 Det er ingen regel, det er din personlige mening. 1 5
Roci Skrevet 3. november #15 Skrevet 3. november Personlig får jeg bunads- og uniforms assosiasjoner av fargenombinasjonen rødt og svart, så det er ikke noen favoritt hos meg. Men TS, bruk de fargene du liker, folk har jo ulike smak uansett🙂
Fru Uperfekt Skrevet 3. november #16 Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (14 timer siden): Så at noen beskrev svart strømpebukse til rød kjole som "80-talls" og helt utdatert look. (I så fall kan jeg ikke bruke rød kjole, for har ikke bein til å gå uten strømper. Hudfarge de strømper er jo heller ikke "lov", og dekker uansett ikke beina mine godt nok.) Men så til spørsmålet: Hva med rød bluse? Hva bruker man til det? Jeg ville valgt svarte dressbukser, eventuelt svart skjørt. Men nå ble jeg usikker på komboen svart og rødt. Hva kan man ellers bruke til rød bluse? Anonymkode: 00fc8...2f0 Gå med det du føler Deg vel i 2
AnonymBruker Skrevet 3. november #17 Skrevet 3. november Svart og rødt er nok altfor for dristig for en del, men kan være en veldig stilig kombinasjon. Anonymkode: 242e5...535
AnonymBruker Skrevet 3. november #18 Skrevet 3. november Hvorfor gidder folk å bry seg om hva som er in og ikke? Sløsing med energi Anonymkode: 407ed...4d5 1 4
AnonymBruker Skrevet 3. november #19 Skrevet 3. november Det var ikke ut på Eurovisjonen i alle fall, der var jo nesten alle videoene svarte og røde. Anonymkode: 47f12...5da
AnonymBruker Skrevet 3. november #20 Skrevet 3. november Jeg kombinerer rødt med blandt annet sort, kommer ann på rødtonen. Men så grått var nevnt lengre oppe her. Det ser også veldig bra ut. Anonymkode: 37f55...76f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå