AnonymBruker Skrevet 2. november 2025 #1 Skrevet 2. november 2025 Begynte i ny jobb 1. august og ble dessverre syk i forrige uke. Var borte torsdag, fredag til søndag måtte jeg på et helt nødvendig kurs for å fornye kompetanse, og i dag prøvde jeg, som det står i personalhåndboken å ringe daglig leder for å gi beskjed om at jeg blir borte noen dager til. Da han ikke svarte, sendte jeg sms, som det også står i samme instruks. Videre ga jeg beskjed til vedkommende som styrer hvem som skal gjøre hva på sms. Men ingen av dem har svart? Meldingene står som levert (iMessage), og dette gjorde jeg i ettermiddag. Jeg har vel mitt på det tørre? Jeg skal kontakte lege for sykmelding i morgen. Anonymkode: 35dc8...8a0
AnonymBruker Skrevet 2. november 2025 #3 Skrevet 2. november 2025 Du har gjort som det står i personalhåndboken så da har du ditt på det tørre. At leder ikke svarer umiddelbart har nok med å gjøre at hen har at liv utenom jobb også og kanskje lagt igjen telefonen hjemme om hen er ute. Anonymkode: fcd56...51e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå