AnonymBruker Skrevet 2. november 2025 #1 Skrevet 2. november 2025 Eller tar dere de av? Kan smykkene bli stygge med tiden pga svette og dusjing eller tåler de det? Anonymkode: 90c48...256
AnonymBruker Skrevet 2. november 2025 #2 Skrevet 2. november 2025 Tar aldri av gullsmykket etter mormor, og hverdagssmykket mitt som er bare sølv. Har hatt sistnevnte i sikkert 10 år minst. Mormor tok aldri av seg sitt heller, 50 år senere, minst. De er like fine. Anonymkode: 53159...dd4
AnonymBruker Skrevet 2. november 2025 #3 Skrevet 2. november 2025 Både gull- og sølvsmykker kan reagere der de er i kontakt med en svett kropp. Derfor pleier jeg ikke å trene med halskjeder, armbånd eller ringer. Siden fingrene mine hovner litt opp når jeg trener, er det også en grunn til å ikke bruke ringer under trening. Øredobber, derimot, pleier jeg alltid å ha på meg. Anonymkode: e996b...ca8
AnonymBruker Skrevet 3. november 2025 #4 Skrevet 3. november 2025 Helst uten. Trener som regel med utgangspunkt i eget hjem - og da legger jeg av meg alt. Men jeg legger aldri fra meg smykker i garderober. Så trener jeg på vei til/fra noe annet så blir smykkene værende på. Anonymkode: 87445...a84
Kicki_90 Skrevet 8. november 2025 #5 Skrevet 8. november 2025 Har ikke opplevd at smykkene blir stygge, selv etter år med trening. Ringer tar jeg alltid av styrketrening, ubehagelig med tunge vekter i hendene og ringer på. Armbånd, øredobber og halskjede beholder jeg på, unntatt ved hinderløpstrening (ocr) utendørs, da tas alt av pga risiko for å sitte fast i noe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå