Gjest Gjest_surra_* Skrevet 31. mars 2006 #1 Skrevet 31. mars 2006 Hørte om en som levde på 2 nakke koteletter om dagen! Og gikk vist ned 5 kilo på en uke ,han var ikke overvektig skulle bare kvitte seg med 7 kilo!(selvom det meste nok var vann og alt det sure der) Men seriøst er det mulig,forstår det ikke,da må det nesten være mer effektivt enn å sulte seg da.
Gjest 1111 Skrevet 31. mars 2006 #2 Skrevet 31. mars 2006 (endret) Men seriøst er det mulig,forstår det ikke,da må det nesten være mer effektivt enn å sulte seg da. Sulte seg var vel nettopp det han gjorde. Han mistet vann, tømte tarmen osv. Han mistet nok bare litt fett, dessuten så satte han en kraftig bremse på forbrenningen; kroppen tviholder på det den har når den blir utsatt for så ekstreme handlinger. Men hvis jeg skal svare på det egentlige spørsmålet ditt, så bør jeg vel gjøre det også Slik jeg tolket det lurte du på hvorfor han gikk mer ned i vekt ved å spise to koteletter enn han ville gjort ved å spise ingenting? I så fall, så er svaret slik at ved å spise de to kotelettene fikk han fart på forbrenningen innimellom. To ganger om dagen fikk magen noe å jobbe med, og det er mer enn ingen ganger om dagen (hvilket er hvis du ikke spiser noe). Dessuten består koteletter av det aller mest nødvendige vi får i oss; proteiner, kroppens byggeklosser. Ved det inntaket fikk han også litt energi, i kontrast til en tilstand hvor han spiser ingenting og ikke får i seg kalorier (energi) i det hele tatt. Kanskje orket han å være littegrann mer aktiv på de to kotelettene enn han ville gjort om han ikke spiste noe. Må bare understreke at slike ekstrem-dietter og det å sulte seg herken anbefales eller nytter. Endret 31. mars 2006 av Rhiakath
Colargol Skrevet 31. mars 2006 #3 Skrevet 31. mars 2006 Den beste metoden mener jeg er: *6 mindre måltider om dagen (inkl. middag) ca. hver 3.time *2-3liter vann hver dag *kutt utt alt av godterier og cola, men ikke si nei til alt -det skal vær greit å kose seg i ny og ne! *trening, massevis av trening! bli svett! Dette er Libra sin ideologi og den er bedre enn å gå på en eller annen diett mener nå jeg! Du går ned gjennomsnittlig 1-2 kilo i uka! Det er et kostholdskurs og ikke et slankekurs da,så det du lærer kan du bruke resten av livet! Jeg gikk på et kurs der for 6år siden og hadde kjempe resultater! 90% var der for å gå ned i vekt, men det var også ei som gikk der for å gå opp i vekt og et par som bare ville lære seg et bedre kosthold!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå