AnonymBruker Skrevet 2. november 2025 #1 Skrevet 2. november 2025 Hvilke dyr anser dere som unødvendige å ha som kjæledyr? jeg forstår ikke hvorfor folk har mus/rotte/edderkopp og forskjellige reptiler som kjæledyr og kan kose med disse Anonymkode: 7e8a0...bd1
Tabris Skrevet 2. november 2025 #2 Skrevet 2. november 2025 Jeg synes ikke man bør ha dyr som kjæledyr hvis de må leve store deler av livet i et bur for å kunne ha dem. 3
Gjest Gliffy Skrevet 2. november 2025 #3 Skrevet 2. november 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilke dyr anser dere som unødvendige å ha som kjæledyr? jeg forstår ikke hvorfor folk har mus/rotte/edderkopp og forskjellige reptiler som kjæledyr og kan kose med disse Anonymkode: 7e8a0...bd1 Rotter er faktisk kjempesmarte, man kan trene de opp til masse forskjellig og de har mye personlighet. Og du kan selvsagt kose med de hvis de liker det. Edderkopp blir vel mest til pynt kanskje? Jeg kan heller ikke skjønne at det er så mye selskap i en sånn egentlig. Syns det er unødvendig med alle som skal ha kjæledyr mest for at det er trendy og for å skryte av det. Sånn som de som skaffer seg veskehunder som de skal ha med seg over alt for å sitte inni en liten bag.. hunder er ikke laget for det. Eller de som insisterer på å skaffe seg ulovlige eksotiske dyr - det er totalt unødvendig når det finnes mange lovlige dyr man kan ha. Alle dyr som mest fungerer som pynt eller statussymbol for eier syns jeg er unødvendig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå