Karnanna Skrevet 22. november 2025 #41 Skrevet 22. november 2025 Fotografing Litteratur Sy Strikking Friluftsliv Isbading Matematikk Reising Fisketurer Bilturer (lange turer til utlandet eller innenlands)
AnonymBruker Skrevet 22. november 2025 #42 Skrevet 22. november 2025 Hund, matlaging, reiser, hage/blomster, og jeg trener styrke.. Og internasjonal politikk og økonomi. Nyheter. Jeg leser ALT! Alt fra venste til høyre, mange ulike land og syn. Anonymkode: ee98b...303
AnonymBruker Skrevet 23. november 2025 #43 Skrevet 23. november 2025 Strikking, bøker, velvære, trossamfunn Anonymkode: 87c2d...5fc
kaledonia Skrevet 27. november 2025 #45 Skrevet 27. november 2025 -reising og reiseplanlegging -brevskriving -matlaging ( slow cooking, mat fra bunnen ) -Bullet Journaling ( i Filofax ) og er glad i fyllepenner -kino og jeg samler filmer på dvd 1
mamanodrama Skrevet 27. november 2025 #46 Skrevet 27. november 2025 (endret) Jeg er et scene-menneske. Både på den og bak den. Hjelper også andre å produsere ulike sceneproduksjoner eller starte egne prosjekter. Motivasjonen er at det er gøy og jeg tjener litt penger på det. Endret 27. november 2025 av mamanodrama Lagt til tekst 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2025 #47 Skrevet 27. november 2025 puslespill. Anonymkode: 35711...860
AnonymBruker Skrevet 27. november 2025 #48 Skrevet 27. november 2025 Jeg trener 5-6 dager i uka, og jobber som frivillig på en redningsskøyte. Dette tar det meste av tiden jeg har utenom full jobb, men motivasjonen er soleklar: jeg trives veldig godt med å kunne være til hjelp for folk som trenger det. Treningen holder meg fysisk og psykisk i god form, og gjør at jeg mestrer både hverdag og krevende situasjoner på sjøen. Synes selv jeg har verdens beste hobby. ❤️ Anonymkode: e11d7...3c3 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #49 Skrevet 3. desember 2025 AnonymBruker skrev (På 22.11.2025 den 21.25): Hund - motivasjonen min er at hunden min skal ha et bra liv og at jeg kan finne ut av hvor mye den faktisk kan lære og mestre. Anonymkode: 83231...722 Husker når jeg vokste opp med hund så prøvde jeg ut litt eksperimenter på den for å motbevise en del myter folk, eksperter og forskere kom med som uttalelser i media. Som f.eks en del "eksperter" og "forskere" opp gjennom som har påstått at hunder ikke egentlig forstår ord, men bare følger toneleie og kontekst. Så da gjorde jeg noen eksperimenter hvor jeg blandet inn ord jeg visste hunden kunne, og reagerte på en spesifikk måte på inn i midten av en setning når jeg pratet med en annen person med hunden i nærheten uten å endre toneleie eller pause når jeg kom til dette ordet. Og selvfølgelig reagerte hunden akkurat som jeg visste den ville, og "ekspertene" og "forskernes" påstander var selvsagt bare tull. F.eks si "kattepus" midt inni en random setning, også se hunden umiddelbart reagere og løpe til nærmeste vindu for å se hvor katta er. Eller en annen populær myte som alle hundeeiere vet at ikke stemmer som har satt seg veldig i den øvrige befolkningen er at man ikke skal se en hund inn i øynene for den vil bli aggressiv av øyekontakt. Som alle hundeeiere vet så er sannheten stikk motsatt: Hunder søker instinktivt øyekontakt med mennesker for å bedre kunne kommunisere med oss, og se hvordan vi har det siden menneskets kroppsspråk er veldig dempet i forhold til en hund, og det meste av uttrykk ligger i øynene våre istedenfor å uttrykke det via kroppsspråk. Et lite eksperiment her er når man kommer hjem og hunden vil hoppe opp på deg så bare sett deg ned på huk og hils på den. Og etter det vil de aller fleste hunder ikke hoppe noe mer opp på deg. De er bare ute etter å komme i øyenivå for å hilse på deg. Anonymkode: 073cf...d4c
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #50 Skrevet 3. desember 2025 - Strikking - Mekke bil - Hage Anonymkode: 9521f...37e
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #51 Skrevet 3. desember 2025 Frø,planter og musikk. Anonymkode: 8ff2e...f8e 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #53 Skrevet 3. desember 2025 Hund - Vi går turer sammen, opplever nye steder. Vi går kurs sammen, vi trener med andre hundefolk, vi konkurrerer. Dyr har alltid gitt meg mye glede ❤️ Anonymkode: 9923c...683
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #54 Skrevet 3. desember 2025 Hekling er eneste hobbyen jeg har klart å holde på over tid og blitt ordentlig god på. Jeg har dyr og bruker mye tid på dem, men aldri tenkt på det som en hobby. Anonymkode: 62adf...767
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #55 Skrevet 3. desember 2025 Strikker, hekler og syr sengetepper og småting av restestoff. Gamer i perioder Anonymkode: 949ab...fd4
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #56 Skrevet 3. desember 2025 Strikking, broderi, tegning, litteratur, film, musikk, hage, planter - har en lang rekke hobbyer og kjeder meg aldri. Det er hyggen og gleden ved alt dette som opprettholder det. Jeg er også veldig glad i alt av stationary (penner, skrivebøker, kalendere, etc). Det er en egen glede å skrive med en veldig god fyllepenn, f.eks. Den dyreste jeg har kostet flere tusen, så det er vel også en hobby. Trening ser jeg ikke helt på som hobby, det er mer et helse- og kroppshygienetiltak, men jeg liker dans og å løpe, og trener noen ganger i uken. Anonymkode: 7f140...4f0
-Turtle Skrevet 4. desember 2025 #57 Skrevet 4. desember 2025 Søm, strikking, brodering, nålefilting, hekling og egentlig det meste man kan lage selv. Og puslespill! Hva som motiverer meg til å fortsette? Jeg synes det er gøy å holde på med.. trenger ikke motivasjon da 😅
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2025 #59 Skrevet 26. desember 2025 Samle mynter. Fortrinnsvis nye "Bullion" sølvmynter med valør. Helt fantastisk verdiøkning på over 150% siste året, og de er vakre å ta frem å se på. Og så er det "Real money". Anonymkode: 8e206...d9b
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2025 #60 Skrevet 26. desember 2025 Strikke lese bibelen trening og gå sykle turer motivasjonen er at det er bra for meg Anonymkode: 3eeae...527
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå