Gå til innhold

Avvisning medling fra kvinner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor skal mange kvinner skrive så kompliserte og lange meldinger når de avviser etter en date? Jeg har flere ganger fått fra ulike kvinner en lang melding om hvor fantastisk jeg er og bla bla bla, men at de ikke føler kjemi / ikke er klare for å date (det siste virker jo litt rart når man har opprettet en profil på nettdating). 

Hvorfor ikke bare skrive en kort melding om at det var hyggelig, men vi passer ikke sammen eller føler ikke kjemi?

Jeg synes en kort melding blir enklere å forholde seg til enn disse lange meldingene med masse skryt. Da kan man jo lure på hvorfor jeg ikke får en sjanse til å bli kjent? De lange skryt meldingen virker jo ikke mye troverdige når det ikle blir noe mer treff. Da føles det hele som jug, og jeg sitter igjen med en dårlig følelse og dårlig inntrykk av dama…..

Anonymkode: 5b5bc...3c0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mange mennesker som synes ærlighet er vanskelig. Er redde for å såre. 

Er du alltid ærlig selv?

Anonymkode: 453ed...fff

• Liker 1
Skrevet

Det er nok ikke jug, men menn kan være så fantastiske personer som bare det uten at det vo kvinner er ute etter oppstår. Da er mannen gjerne perfekt for en annen kvinne, men den må han søke videre etter, for gnist oppsto ikke ovenfor denne daten. 

Ja tror kvinner generelt skulle ønske at vi kunne bestemme hvem gnist og følelser oppstår ovenfor, for vi må jevnlig la gode menn gå på grunn av at det ikke oppsto, men slik er det bare dessverre. 

Anonymkode: af468...61f

• Nyttig 1
Skrevet

Du burde jo heller være glad for at noen faktisk bruker tid og energi til å skrive en lang «avvisning» til deg når det idag er veldig vanlig å bare bli ghostet.. så nå plutselig er det for mye når hun forklarer «for mye». 

herlighet dere menn er da ikke lett å ha med å gjøre. Ikke rart datingverden har blitt det den er 🙄

Anonymkode: a448d...10b

• Liker 1
Skrevet

Fordi kvinner blir oppdratt til å ikke såre eller skape vanskeligheter. Når vi gjør det, blir det ofte snudd til at det er oss det er noe gærent med. 

Anonymkode: 22c62...933

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...