AnonymBruker Skrevet 1. november 2025 #1 Skrevet 1. november 2025 Hva tenker dere? Jeg er en sykt overtenker, og det kan bli veldig slitsomt noen ganger. Jeg har heller ikke noen venner her jeg bor så lite jeg kan distrahere tiden med.  Møtte en fyr via jobb for ca 5 uker siden. De første to ukene var bare få sms med jobbrelatert innhold. Før det ble snap med veldig mye. Vi har snakket mye på tlf, og han har besøkt meg. Forrige lørdag avtalte vi å møtes søndag, for han kom hit hvor jeg bor. Fra lørdag til da vi møttes var han helt stille, men når jeg hentet han så var han seg selv som om ikke noe hadde skjedd. Han var super søt og vi hadde det veldig fint. Etter mandagen så syntes jeg han har blitt litt annerledes, men jeg lurer på om det bare er overtenkingen min? Han blir sendt over alt i landet, og har ingen styring på hvor han skal. Han sa at her en dag så gikk alt i kaos for han, når jeg tok det opp hvorfor han ble annerledes. Han forklarte på tlf dagen etterpå at han var sjukt sliten, og ble bare sendt til dritt steder. Torsdag snakket jeg med han kjempe lenge på tlf, og da virket han tilbake til normalen, mens i går så var han helt rar. Han sa han var helt død, og hadde holdt på i flere timer med en ting som hadde gått skjeis. Jeg snakket litt med han på tlf, men så ville han heller gå å bli ferdig med jobben. Fikk inntrykk at han ikke ville snakke med meg, men så plutselig sier han at han skal ringe tilbake om litt så snakka vi ca en time.  Han sa også til meg her en dag at han ville ikke tenke over hvor han skulle for da ble skuffelsen bare mye større (han mente da ang å bli sendt hitover mot meg) Han er mye mindre «på» når det gjelder svaring, men han sendte selfie og han ser så sliten ut at jeg får vondt av han. Enda skal han på jobb i dag. Jeg tenker at man kan ikke holde det snap tempo det har vært tidligere, for til og med jeg går tom for ting å skrive om.  Jeg vil jo ikke virke masete, eller for mye hvis han er super sliten. Hva tenker dere? Jeg tror det bare er min hjerne som har alt for lite å finne på, eller? Anonymkode: 2a181...548
AnonymBruker Skrevet 1. november 2025 #2 Skrevet 1. november 2025 Det er jo umulig for oss å vite, men jeg har forståelse for at han ikke orker når han er så sliten etter jobb. Anonymkode: 525b4...b40
AnonymBruker Skrevet 1. november 2025 #3 Skrevet 1. november 2025 Jeg tenker at stillheten kommer av stress på jobben hans, og at det ikke har noe med deg å gjøre. Han virker som en travel mann, og innimellom må man jo bruke tid på andre ting enn å snakke i tlf/skrive meldinger konstant. Høres ut som han likevel tar seg tid til å snakke med deg når han kan, og det er jo positivt! Anonymkode: 4fea8...8d0
AnonymBruker Skrevet 1. november 2025 #4 Skrevet 1. november 2025 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg tenker at stillheten kommer av stress på jobben hans, og at det ikke har noe med deg å gjøre. Han virker som en travel mann, og innimellom må man jo bruke tid på andre ting enn å snakke i tlf/skrive meldinger konstant. Høres ut som han likevel tar seg tid til å snakke med deg når han kan, og det er jo positivt! Anonymkode: 4fea8...8d0 Takk for svar. Er bare at når et mønster endres så blir jeg i tvil, men det kan være at de jobbene han har hatt denne uken har vært mye mer krevende, og gått mer skjeis en i ukene før. TS Anonymkode: 2a181...548
AnonymBruker Skrevet 1. november 2025 #5 Skrevet 1. november 2025 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Takk for svar. Er bare at når et mønster endres så blir jeg i tvil, men det kan være at de jobbene han har hatt denne uken har vært mye mer krevende, og gått mer skjeis en i ukene før. TS Anonymkode: 2a181...548 Ut i fra det du skrev i HI, virker jobben hans litt uforutsigbar? Da gir det hvert fall mening at han endrer litt på mønster og er sliten i takt med det som skjer akkurat nå.  Anonymkode: 4fea8...8d0
AnonymBruker Skrevet 1. november 2025 #6 Skrevet 1. november 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ut i fra det du skrev i HI, virker jobben hans litt uforutsigbar? Da gir det hvert fall mening at han endrer litt på mønster og er sliten i takt med det som skjer akkurat nå.  Anonymkode: 4fea8...8d0 Ja, den er sinnsykt uforutsigbar. Det er ikke hans ønske, men sjefen bare styrer det sånn ts Anonymkode: 2a181...548
AnonymBruker Skrevet 1. november 2025 #7 Skrevet 1. november 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, den er sinnsykt uforutsigbar. Det er ikke hans ønske, men sjefen bare styrer det sånn ts Anonymkode: 2a181...548 Jeg tenker du har svaret ditt der😊 It's not you, det er jobben! Anonymkode: 4fea8...8d0
AnonymBruker Skrevet 1. november 2025 #8 Skrevet 1. november 2025 Kan kun relatere meg til meg selv, og jeg er så sliten at jeg hadde ikke orket å måtte være påskrudd privat i tillegg Anonymkode: 9306e...99f
AnonymBruker Skrevet 2. november 2025 #9 Skrevet 2. november 2025 Hva slags jobb er dette? Anonymkode: 62d53...29b
AnonymBruker Skrevet 3. november 2025 #10 Skrevet 3. november 2025 AnonymBruker skrev (På 1.11.2025 den 12.39): Hva tenker dere? Jeg er en sykt overtenker, og det kan bli veldig slitsomt noen ganger. Jeg har heller ikke noen venner her jeg bor så lite jeg kan distrahere tiden med.  Møtte en fyr via jobb for ca 5 uker siden. De første to ukene var bare få sms med jobbrelatert innhold. Før det ble snap med veldig mye. Vi har snakket mye på tlf, og han har besøkt meg. Forrige lørdag avtalte vi å møtes søndag, for han kom hit hvor jeg bor. Fra lørdag til da vi møttes var han helt stille, men når jeg hentet han så var han seg selv som om ikke noe hadde skjedd. Han var super søt og vi hadde det veldig fint. Etter mandagen så syntes jeg han har blitt litt annerledes, men jeg lurer på om det bare er overtenkingen min? Han blir sendt over alt i landet, og har ingen styring på hvor han skal. Han sa at her en dag så gikk alt i kaos for han, når jeg tok det opp hvorfor han ble annerledes. Han forklarte på tlf dagen etterpå at han var sjukt sliten, og ble bare sendt til dritt steder. Torsdag snakket jeg med han kjempe lenge på tlf, og da virket han tilbake til normalen, mens i går så var han helt rar. Han sa han var helt død, og hadde holdt på i flere timer med en ting som hadde gått skjeis. Jeg snakket litt med han på tlf, men så ville han heller gå å bli ferdig med jobben. Fikk inntrykk at han ikke ville snakke med meg, men så plutselig sier han at han skal ringe tilbake om litt så snakka vi ca en time.  Han sa også til meg her en dag at han ville ikke tenke over hvor han skulle for da ble skuffelsen bare mye større (han mente da ang å bli sendt hitover mot meg) Han er mye mindre «på» når det gjelder svaring, men han sendte selfie og han ser så sliten ut at jeg får vondt av han. Enda skal han på jobb i dag. Jeg tenker at man kan ikke holde det snap tempo det har vært tidligere, for til og med jeg går tom for ting å skrive om.  Jeg vil jo ikke virke masete, eller for mye hvis han er super sliten. Hva tenker dere? Jeg tror det bare er min hjerne som har alt for lite å finne på, eller? Anonymkode: 2a181...548 Denne er enkel. Dere hadde sex, og nå er han ferdig med det. Har ingenting med at han er sliten å gjøre. Hadde hann vært keen på deg, hadde han vist det på massevis av måte. Jeg ler litt av dere damer som går i denne fella gang på gang på gang på gan ... Anonymkode: e1487...1a8 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2025 #11 Skrevet 3. november 2025 AnonymBruker skrev (På 1.11.2025 den 12.39): Hva tenker dere? Jeg er en sykt overtenker, og det kan bli veldig slitsomt noen ganger. Jeg har heller ikke noen venner her jeg bor så lite jeg kan distrahere tiden med.  Møtte en fyr via jobb for ca 5 uker siden. De første to ukene var bare få sms med jobbrelatert innhold. Før det ble snap med veldig mye. Vi har snakket mye på tlf, og han har besøkt meg. Forrige lørdag avtalte vi å møtes søndag, for han kom hit hvor jeg bor. Fra lørdag til da vi møttes var han helt stille, men når jeg hentet han så var han seg selv som om ikke noe hadde skjedd. Han var super søt og vi hadde det veldig fint. Etter mandagen så syntes jeg han har blitt litt annerledes, men jeg lurer på om det bare er overtenkingen min? Han blir sendt over alt i landet, og har ingen styring på hvor han skal. Han sa at her en dag så gikk alt i kaos for han, når jeg tok det opp hvorfor han ble annerledes. Han forklarte på tlf dagen etterpå at han var sjukt sliten, og ble bare sendt til dritt steder. Torsdag snakket jeg med han kjempe lenge på tlf, og da virket han tilbake til normalen, mens i går så var han helt rar. Han sa han var helt død, og hadde holdt på i flere timer med en ting som hadde gått skjeis. Jeg snakket litt med han på tlf, men så ville han heller gå å bli ferdig med jobben. Fikk inntrykk at han ikke ville snakke med meg, men så plutselig sier han at han skal ringe tilbake om litt så snakka vi ca en time.  Han sa også til meg her en dag at han ville ikke tenke over hvor han skulle for da ble skuffelsen bare mye større (han mente da ang å bli sendt hitover mot meg) Han er mye mindre «på» når det gjelder svaring, men han sendte selfie og han ser så sliten ut at jeg får vondt av han. Enda skal han på jobb i dag. Jeg tenker at man kan ikke holde det snap tempo det har vært tidligere, for til og med jeg går tom for ting å skrive om.  Jeg vil jo ikke virke masete, eller for mye hvis han er super sliten. Hva tenker dere? Jeg tror det bare er min hjerne som har alt for lite å finne på, eller? Anonymkode: 2a181...548 Ikke kontakt han ofte!!!!! Anonymkode: 65594...353
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå