AnonymBruker Skrevet 1. november 2025 #1 Skrevet 1. november 2025 Hei, jeg skal ha tverrfaglig praktisk eksamen i helse og oppvekstfag neste uke... jeg nærmer meg 40 og har ikke gjort dette skolegreiene på mange år.. jeg har pugget og lest men jeg er bare nervøs fordi jeg ikke helt vet hva jeg kan forvente når jeg kommer inn i rommet. Er det noen som har gjort dette før som kan fortelle meg hva slags oppgave du fikk så jeg vet sånn ca hva jeg kan forvente? Har de "pasienter" der vi skal samhandle med? Anonymkode: d4f1a...6ff
AnonymBruker Skrevet 2. november 2025 #2 Skrevet 2. november 2025 Da jeg tok avsluttende eksamen for mange år siden så hadde vi tre deler, en pasient situasjon, der vi var tre stk fra klassen, en spilte pasient, en hjelper og en pleier. Så trakk vi oppgaver vi på forhånd fikk vite hva kunne være. Var vel 10-12 oppgaver, så vi øvde på alle. Det kunne være stell, sårstell osv Så var det en skriftlig del, også en muntlig høring i ettertid. du burde fått mer informasjon om studiet før eksamen, spør en medelev eller lærer? Lykke til. Anonymkode: 8d750...1b1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå