AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2025 #1 Skrevet 31. oktober 2025 Noen som har sett den nye sesongen med den nye Geralt? Funker det? Frister ikke så mye å se uten Henry Cavill. Av flere grunner. Anonymkode: 2ec82...192
AnonymBruker Skrevet 1. november 2025 #2 Skrevet 1. november 2025 Holder på nå, love it💪 Anonymkode: 1821b...534
AnonymBruker Skrevet 1. november 2025 #3 Skrevet 1. november 2025 Gidder ikke. Drittlei av at bok-til-film manus blir tilpasset toksisk feminisme og identitetspolitikk. Anonymkode: cb91a...9ec 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2025 #4 Skrevet 2. november 2025 Det funker, men jeg savner Henry Cavill. Likte han veldig godt som det Witcher. Det er ingenting galt med de episodene jeg har rukket å se. De gjør en god innsats i at bytte skal fungere. Men selvsagt det er jo ikke ideelt å bytte skuespiller til hovedkarakteren i sesong 4. Men alternativet ville vært å kansellere hele serien så jeg valgte å gi det en sjanse. Anonymkode: d65f3...43b 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2025 #5 Skrevet 2. november 2025 Får kanskje gi det et forsøk da 🙂 Anonymkode: 2ec82...192 2
blåbærpai Skrevet 5. november 2025 #6 Skrevet 5. november 2025 Jeg synes Liam funker helt fint som Geralt. Overraskende bra, faktisk. Selv om Caville er tusen ganger kjekkere. Han kommer uansett fullstendig i skyggen av elendig skriving og manus. Det er så mye rart og så jææævla dårlig. Lite flyt, overtydelig, hakkete forløp. Terningkast 1.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå