Gå til innhold

Nor mannen din er for sliten og ikke vil.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ca. 2 ganger i uken er eg så sliten nor kvelden kommer at eg har ikkje lyst på sex med fruen, vi ligger naken inn til kvarandre eg holder det faste taken rundt ho med ein pupp i ene neven.

Og eg sier du...eg er så trøtt å sliten kan vi heller bare ligge slik?

Det høres ut som hun tar det bra faktisk.

Kan det være nettopp for eg sier fra, ikkje aviser henne?

Hvordan reagerer du som dame om mannen din sier fra?

Anonymkode: b3353...186

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare fint å ligge å kose intimt sånn. Jeg og mannen gjør også det selv om vi ikke har sex, trenger ikke være slitne heller, det er jo bare kos. 

Vi har sex hver gang han tar intitiativ i grunnen da jeg har høyest libido med god margin, men jeg tåler direkte avslag dårlig på akkurat dette dersom det blir gjort på en veldig kald og avvisende måte. Så lenge jeg fortsatt får nærhet og kos derimot så går det helt fint. 

Derfor fungerer det så utrolig godt mellom oss at vi får begge kos og jeg merker det veldig godt når det skifter fra kos til noe mer seksuelt. Samtidig som han får kjenne på at han ikke trenger å ha sex hver gang han tar på meg. Nærheten er uansett viktigere for meg enn selve sexen. 

Anonymkode: 3a164...bdd

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ca. 2 ganger i uken er eg så sliten nor kvelden kommer at eg har ikkje lyst på sex med fruen, vi ligger naken inn til kvarandre eg holder det faste taken rundt ho med ein pupp i ene neven.

Jeg kunne ta avvisning tungt før. Fordi det ikke var noe kommunikasjon. Nå som det er det, er det ikke noe problem. Hadde han sagt det der til meg hadde det ikke vært noe problem. Men å snu ryggen til og late som ingen ting er bare kjipt. Å si "jeg trodde du ville bli sur om jeg sa nei" er også dumt. Damer vil ofte ta hensyn og gi omsorg, men for å få til det må mannen si ifra. Når min sier ifra blir jeg veldig glad.

Anonymkode: 1de1c...2be

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg tenker at det er greit å være sliten og ikke ønske sex. Jeg har heller ikke sex med kjæresten min flere ganger hver dag. Akkurat nå har han litt feber og da unner jeg han å få hvile. Det er det han trenger nå. 

Man snakker sammen og finner en løsning. 

Endret av Mardina
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hadde mannen avvist meg , hadde jeg vært fornøyd om han sa det slikt ja  Framfor å tro at han ikke har lyst på meg! 2ganger i uken klarer folk!

Anonymkode: b8ffc...a47

• Liker 1
Skrevet

Takk for gode svar, eg forstår no viktigheten med kommunikasjon å si fra at eg er sliten, så hun ikkje tror eg ikkje vil ha henne.

Ts

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Kan ikke huske at vi har avvist hverandre på initiativ noen gang. Men med oss kan det lett gå flere måneder i mellom hver gang en tar et initiativ.

Når det er sagt, så hadde jeg ikke reagert i det hele tatt. Det er ikke noe unormalt bare fordi du ikke tilfeldigvis har lyst på sex samtidig som partneren din. Det er ikke farlig å si nei. Det er ikke sånn at det går psykisk inn på alle bare fordi partner sier nei.

Det er lov å være trøtt, sliten etc.

Anonymkode: 03cab...f89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...