AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2025 #1 Skrevet 30. oktober 2025 Noen med erfaring ? Er det mye utagering, ok bemannet ? Føler man seg trygg på jobben ? Anonymkode: 773af...a44
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2025 #2 Skrevet 31. oktober 2025 Ikke egen erfaring, men kjenner noen som rett og slett fikk dødsangst av å jobbe på institusjon. Var redd for å bli drept hver vakt. Ble sykemeldt ut oppsigelsestiden. Det avhenger jo selvsagt av hvem som bor der, men det er generelt mye gjennomtrekk på barnevernsinstitusjoner. Det er en tøff, men veldig viktig jobb! Er utdannet barnevernspedagog selv, men kommer aldri til å jobbe på institusjon da jeg rett og slett har behov for å føle meg trygg på jobb. Anonymkode: be15e...57e 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2025 #3 Skrevet 31. oktober 2025 Ville ikke gjort det selv.. Er en grunn til at det er gjennomtrekk på slike institusjoner.. Anonymkode: 8ff7d...664
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2025 #4 Skrevet 31. oktober 2025 Er utdannet barnevernspedagog og kunne aldri tenke meg å jobbe på institusjon. Jeg jobber i kommunal barnevernstjeneste og har opplevd min andel med grov, fysisk, vold fra ungdommer. Hadde aldri klart å leve med den risikoen døgnet rundt. Muligens en mindre omsorgsinstitisjon kunne gått, i en liten periode, men ikke noe mer. Anonymkode: e3748...680
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2025 #5 Skrevet 31. oktober 2025 Jeg har jobbet på privat barnevernsinstitusjon i flere år, og trives veldig godt! Følte meg alltid trygg på jobb, hadde gode og dyktige kollegaer og ledelse. Følte meg trygg under utagering også, da vi øvde og fikk veldig mye veiledning i hvordan vi skulle håndtere det best mulig. Mange kjekke ungdommer. De kommer med mye bagasje, men veldig kjekt å arbeide med og se utviklingen. Jeg jobbet på omsorgsplasseringer. Det er nok tøffere på akutt- og atferd/behandlingsinstitusjoner. Anonymkode: b3f2f...be6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå