Gå til innhold

new yorker

Fremhevede innlegg

Skrevet

det er vel egentlig en butikk for tenåringer men jeg syns det er veldig rart at en butikk for ungdommer har noe av det mest sexy undertøyet man kan kjøpe 

Anonymkode: 6f935...483

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

det er vel egentlig en butikk for tenåringer men jeg syns det er veldig rart at en butikk for ungdommer har noe av det mest sexy undertøyet man kan kjøpe 

Tja, de har da mye der. Bl.a et meget godt utvalg av ensfargede T-skjorter i forskjellige fasonger. Noe som har ført til at det er en butikk jeg handler i ganske ofte. 

M53.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 48 og har kjøpt ting på New Yorker når jeg har vært der med datteren min. De har noe for alle.

Anonymkode: 53856...6c0

• Liker 1
Skrevet

jeg har handlet litt der jeg også men jeg syns akuratt det med undertøyet er litt rart at dem har i en butikk som er mest for ungdommer 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

jeg har handlet litt der jeg også men jeg syns akuratt det med undertøyet er litt rart at dem har i en butikk som er mest for ungdommer 

Hva mener du med "ungdommer" da? Jeg ser mange i aldersgruppen 18-30 når jeg er innom, og det er vel de største forbrukerne av undertøy av det mer sexy slaget? Jeg tipper forekomsten av stringtruser i den aldersgruppen er svært mye høyere enn hos 45-60 for eksempel. 

Anonymkode: 730ef...bf2

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Hva mener du med "ungdommer" da? Jeg ser mange i aldersgruppen 18-30 når jeg er innom, og det er vel de største forbrukerne av undertøy av det mer sexy slaget? Jeg tipper forekomsten av stringtruser i den aldersgruppen er svært mye høyere enn hos 45-60 for eksempel. 

Anonymkode: 730ef...bf2

ungdommer er alder 12 - 16 og det er jo overhode ikke stringtruser jeg mener, det er mer strippe undertøy jeg mente 

Skrevet

Jeg kjøper litt undertøy der. Er over 50. Grei pris, og god passform til meg. Kjøper det som er sett på sexy undertøy. Det får meg til å føle meg vell å bruke det. Det som ts sikkert mener er strippeundertøy har jeg også kjøpt. Reagerer ikke på at de har slikt, selv om jeg nok er eldre enn gjennomsnittet på kunder der. Husker at det var kjempegøy å handle undertøy på hm da de kom ut med sine kolleksjoner på tidlig 90tall. Ikke for å strippe for jevnaldrende da heller. Det er fint å se på mener jeg, og de fleste liker vel å kle seg i det de syntes er fint. 

Anonymkode: c91d7...fb0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg kjøper litt undertøy der. Er over 50. Grei pris, og god passform til meg. Kjøper det som er sett på sexy undertøy. Det får meg til å føle meg vell å bruke det. Det som ts sikkert mener er strippeundertøy har jeg også kjøpt. Reagerer ikke på at de har slikt, selv om jeg nok er eldre enn gjennomsnittet på kunder der. Husker at det var kjempegøy å handle undertøy på hm da de kom ut med sine kolleksjoner på tidlig 90tall. Ikke for å strippe for jevnaldrende da heller. Det er fint å se på mener jeg, og de fleste liker vel å kle seg i det de syntes er fint. 

Her også. God passform og fin  pris

Anonymkode: c690e...71d

Skrevet

Alien. En gammel favoritt jeg kjøpte igjen forrige uke. 

Screenshot_20251031_132326_com_android_chrome_ChromeTabbedActivity.thumb.jpg.8e44448edb6be221174b670b256756f3.jpg

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Alien. En gammel favoritt jeg kjøpte igjen forrige uke. 

Screenshot_20251031_132326_com_android_chrome_ChromeTabbedActivity.thumb.jpg.8e44448edb6be221174b670b256756f3.jpg

Uhæ.. Postet i feil tråd😂🤪

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

jeg syns ikke det er noe galt i år kjøpe det når man er voksen og jeg mener heller ikke at man må være stripper for og bruke det, det var bare for å forklare hva slags undertøy jeg mente 

Skrevet

Ikke vært i en slik butikk siden slutten av 90-tallet. Men husker det var mye kule klær der. Har de holdt på stilen, og det fantes noen nærmere, hadde jeg sikkert handlet der. 

Skrevet

ja rart dem ikke har noe nettside

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja men går ikke ann å bestille der 

Det stemmer. De har en nettside, ingen nettbutikk. 

Skrevet
-jk- skrev (1 time siden):

Det stemmer. De har en nettside, ingen nettbutikk. 

ja det er jo det jeg har sakt hele tiden, når dem har hatt den butikken i så mange år burde dem klart å lage en nettside hvor man kan bestille klær, ser ingen vits med den siden dem har når man ikke kan se str eller mål på klærne 

Skrevet

Bare vær obs på at de har butikker i Russland :) 

Skrevet
TheLegendBellaGoth skrev (6 minutter siden):

Bare vær obs på at de har butikker i Russland :) 

Tror jeg foretrekker dem i Norge, men takk for tips!

Anonymkode: 4100f...881

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tror jeg foretrekker dem i Norge, men takk for tips!

Anonymkode: 4100f...881

Tenkte mer på hva du støtter :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...