AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2025 #21 Skrevet 31. oktober 2025 ntrane skrev (19 timer siden): Har sett at de som tar reduksjon ofte ikke tar innover seg at deres attraktivitet kan bli redusert, for noen ganske mye. Å merke man plutselig blir "ignorert" fra motsatte kjønn kan være tøft, men noen ønsker jo det😄. Men hvis du ikke bryr deg om det så kjør på. Vær klar over tydelige arr, uheldig/rar form på brystene og areola. Ganske kleint at en 18 åring sitter og fantaserer over kompetanse på brystreduksjoner.... nei - ingen tror på det du skriver her. Anonymkode: 194bb...a15 3 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2025 #22 Skrevet 31. oktober 2025 TS her Jeg har i dag cup fra F-H, avhengig av BH-modellen og størrelsen rundt. Var for et par år siden til ultralyd og de sa det ikke var mye fett i brystene mine, men jeg har mye kjertelvev. Ved vektendringer har heller ikke brystene blitt påvirket. Jeg er normalvektig. Anonymkode: 52850...614 1
8ilver8nake Skrevet 31. oktober 2025 #23 Skrevet 31. oktober 2025 Enka til faren min gjorde dette, hun også veldig slank og med store plager gjennom livet med store bryst. Er et av de beste valgene hun har tatt og livet ble veldig mye bedre etterpå. Hun er litt plaget av arrene etter operasjonen, men i sammenligning med plagene hun hadde er det i nevnverdig i forhold. Helsen er det viktigste og ditt eget forhold til kroppen. 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2025 #24 Skrevet 31. oktober 2025 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvorfor gjøre det privat? Høres ut som dette er noe det offentlige burde dekke. De pengene kan du bruke på så mye annet. Anonymkode: 18575...5ae Det offentlige dekker det. Jeg fikk gjort det hos Aleris, betalte kun for kompresjons-bh, kompresjonsstrømper og en liten egenandel. Anonymkode: 89573...a62 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2025 #25 Skrevet 31. oktober 2025 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): TS her Jeg har i dag cup fra F-H, avhengig av BH-modellen og størrelsen rundt. Var for et par år siden til ultralyd og de sa det ikke var mye fett i brystene mine, men jeg har mye kjertelvev. Ved vektendringer har heller ikke brystene blitt påvirket. Jeg er normalvektig. Anonymkode: 52850...614 Jeg sier go for it. Jeg hadde en størrelse H/I, og har nå en størrelse C/D. Livet er mye lettere for den stakkars ryggen min. Anonymkode: 89573...a62 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2025 #26 Skrevet 31. oktober 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg sier go for it. Jeg hadde en størrelse H/I, og har nå en størrelse C/D. Livet er mye lettere for den stakkars ryggen min. Anonymkode: 89573...a62 TS Jeg håper egentlig at jeg skal kunne gå ned til en B, men har hørt at det er grenser for hvor mye de kan fjerne. Skal bestille meg en konsultasjonstime i dag. Anonymkode: 52850...614
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2025 #27 Skrevet 31. oktober 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): TS Jeg håper egentlig at jeg skal kunne gå ned til en B, men har hørt at det er grenser for hvor mye de kan fjerne. Skal bestille meg en konsultasjonstime i dag. Anonymkode: 52850...614 Det er grenser ja, kommer an på hvor mye pupp som er der fra før. Som regel lander de på en C. Jeg hadde C da jeg nettopp var operert, men så la jeg på meg litt. Så det er min egen feil at jeg nå er på D i visse bh'er😅 Anonymkode: 89573...a62
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2025 #28 Skrevet 31. oktober 2025 Lykke til forresten! En kirurg vil nok se hvor mye som er realistisk å kunne få fjernet. Anonymkode: 89573...a62
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2025 #29 Skrevet 31. oktober 2025 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er grenser ja, kommer an på hvor mye pupp som er der fra før. Som regel lander de på en C. Jeg hadde C da jeg nettopp var operert, men så la jeg på meg litt. Så det er min egen feil at jeg nå er på D i visse bh'er😅 Anonymkode: 89573...a62 Klarer man seg uten BH på en C-cup da? Anonymkode: 52850...614
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2025 #30 Skrevet 31. oktober 2025 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Klarer man seg uten BH på en C-cup da? Anonymkode: 52850...614 Ja, jeg klarer det veldig fint. Har på treningsbh når jeg løper, ellers går jeg som regel uten. De er faste og perky😁 Anonymkode: 89573...a62
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2025 #31 Skrevet 31. oktober 2025 Har tatt brystreduksjon. Ikke angret et sekund. Har også ammet mine barn etterpå. Gikk helt fint. Anonymkode: 1a9cd...1aa
ntrane Skrevet 31. oktober 2025 #32 Skrevet 31. oktober 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hmm, dette var merkelig. Jeg har alltid vært flat, og mangel på oppmerksomhet har det aldri vært. Tvert om slo jeg fra meg tanken om implantater da jeg var yngre fordi jeg aldri hadde blitt avvist før, så puppene kunne jo ikke være noe hinder. Det skal sies at jeg nå, 12 år senere, har planer om å legge inn implantater. Det er ikke for å få mer oppmerksomhet, men fordi jeg ønsker små faste bryster som fyller ut klærne litt mer enn de veldig flate jeg har. Anonymkode: 8bdcd...759 Det er kjempeflott. Men har man en middels attraktivt fjes og kroppsfasong, så kan brystene ha gjort at man fanger oppmerksomheten til motsatte kjønn, som øker den generelle attraktivitet, eller veie opp for andre ting som f.eks flat rompe. Vil tro at har man ikke et fysisk tungt yrke, eller trener, så kan store bryster bli tunge for nakke. Klart at noen som sitter på kontor og ikke klarer å bære en 15kg eske vil få problemer. Gjør det du er trygg på Ts.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2025 #33 Skrevet 31. oktober 2025 TS her. Som sagt, er jeg ikke bekymret for utseende, fremtidig attraktivitet eller slike ting. Jeg er litt bekymret for narkose (men mindre nå etter å ha lest deres svar ❤️), og dette i forhold til amming og eventuell fremtidig graviditet. Det er bare det at fremtiden er så usikker, og plagene i dag er relativt store. Så da har jeg vel tenkt at det kanskje er verdt det å gjøre dette nå og endelig få lettelse fra dette, selv om det betyr at amming kan bli vanskelig i fremtiden. Men, det er jo selvfølgelig umulig å vite om jeg føler annerledes om det, HVIS jeg skulle ende i en ammesituasjon i fremtiden. Jeg liker ikke tanken på å skulle sette dette på vent enda lengre nå, også blir det ikke sånn at jeg blir mor, også har jeg "mistet" potensielt 10 år med BH-fri hvis dere skjønner 😄 Anonymkode: 52850...614 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2025 #34 Skrevet 31. oktober 2025 ntrane skrev (22 timer siden): Har sett at de som tar reduksjon ofte ikke tar innover seg at deres attraktivitet kan bli redusert, for noen ganske mye. Å merke man plutselig blir "ignorert" fra motsatte kjønn kan være tøft, men noen ønsker jo det😄. Men hvis du ikke bryr deg om det så kjør på. Vær klar over tydelige arr, uheldig/rar form på brystene og areola. Hæ? For noe tull. Proposjonene mine ble bedre. Draget mitt på menn ligger dessuten et annet sted, ikke i overdimensjonerte pupper. Og puppene mine skal ikke først og fremst tiltrekke seg menn. Makan til vrøvl. Anonymkode: d98ef...dad 2 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2025 #35 Skrevet 31. oktober 2025 ntrane skrev (2 timer siden): Det er kjempeflott. Men har man en middels attraktivt fjes og kroppsfasong, så kan brystene ha gjort at man fanger oppmerksomheten til motsatte kjønn, som øker den generelle attraktivitet, eller veie opp for andre ting som f.eks flat rompe. Vil tro at har man ikke et fysisk tungt yrke, eller trener, så kan store bryster bli tunge for nakke. Klart at noen som sitter på kontor og ikke klarer å bære en 15kg eske vil få problemer. Gjør det du er trygg på Ts. Dette er faktisk ikke noe som opptok og opptar meg, som har gjennomgått dette. Aldri hatt problemer med draget verken før eller etterpå. Anonymkode: 89573...a62 2 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2025 #36 Skrevet 2. november 2025 Jeg gikk fra F til E med reduksjon (350 gram fra hver), omkretsen av puppen et jo tilnærmet lik, bare mindre «fyll». Jeg går ofte uten BH hjemme, og bruker bare trekantbikini. Jeg har ofte fått spørsmålet av menn om hvorfor jeg i alle dager hadde kvittet meg med pupp, det har virket helt uforståelig på dem. Jeg likte ikke puppene mine. Syns de var store og tunge. Vanskelig å finne klær som satt fint. Bikini var et mareritt. Nå er jeg superfornøyd med dem. Elsker å gå toppløs foran kjæresten. Jeg har en helt annen selvtillit nå enn før. Mye lettere å være aktiv også. Bare positive erfaringer for min del. Anonymkode: 8b47a...e53 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2025 #37 Skrevet 2. november 2025 AnonymBruker skrev (På 31.10.2025 den 9.26): TS Jeg håper egentlig at jeg skal kunne gå ned til en B, men har hørt at det er grenser for hvor mye de kan fjerne. Skal bestille meg en konsultasjonstime i dag. Anonymkode: 52850...614 Om du betaler selv skjønner jeg det ikke nødvendigvis er et alternativ, men i det offentlige har flere i min familie fått utført reduksjonen i to runder pga begrensningen på hvor mye som kan fjernes per operasjon. De hadde så mye vev at de faktisk ville kvalifisert til operasjon selv etter å fått fjernet en gang da, så ikke en situasjon som gjelder så mange. Men det er mulig. Anonymkode: 55289...57b
AnonymBruker Skrevet 2. november 2025 #38 Skrevet 2. november 2025 Jeg kjenner flere som har redusert, hun ene var bare 15-16 år. Felles for de alle er at ingen angrer. Er mange flere som angrer på at de tok implantater! Anonymkode: 01e12...373
AnonymBruker Skrevet 2. november 2025 #39 Skrevet 2. november 2025 Jeg gikk fra G til A, de tok mest mulig. Jeg ville ha minst mulig pupper. Var A frem til jeg fikk barn, da bare vokste de noe enormt. Kroppen min passer til en A. Legen var veldig klar på at dette skulle stå til kroppen, det var viktigst. Jeg har følelser i brystvorten min, mer nå enn før da de var ammet ihjel Anonymkode: 4f61e...94f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå