Gå til innhold

Bursdagsgave til date

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hjelp, jeg kan ikke disse reglene 😅

Har møtt en helt fantastisk fyr(Tinder), bare møttes en helg, men vi er veldig på bølgelengde. Tekster daglig, og bestemte neste date mens vi hadde vår første. Det har absolutt potensiale til å bli noe seriøst, jeg vet han mener det samme. 

Men neste date er helgen han har bursdag, og jeg vet ikke hva man legger seg på når det kommer til gave til en man dater. Han har masse hobbyer (som jeg også har), så ingen problem å finne noe gøy, men vet ikke hva som passer seg. Hjelp? 😅

Videoannonse
Annonse
Skrevet
WinterIsHere skrev (55 minutter siden):

Hjelp, jeg kan ikke disse reglene 😅

Har møtt en helt fantastisk fyr(Tinder), bare møttes en helg, men vi er veldig på bølgelengde. Tekster daglig, og bestemte neste date mens vi hadde vår første. Det har absolutt potensiale til å bli noe seriøst, jeg vet han mener det samme. 

Men neste date er helgen han har bursdag, og jeg vet ikke hva man legger seg på når det kommer til gave til en man dater. Han har masse hobbyer (som jeg også har), så ingen problem å finne noe gøy, men vet ikke hva som passer seg. Hjelp? 😅

Siden dere bare har møttes en helg så hvis du skal gi noe så gi noe lite, bare en liten oppmerksomhet. 

Anonymkode: bade7...702

• Liker 1
Skrevet

Er enig med brukeren over her. Noe lite, en liten oppmerksomhet er hyggelig å få. 🙂 

• Liker 1
Skrevet

Spander middagen? 

Anonymkode: cf47b...e1c

Skrevet

Takk for svar 🥰

Skrevet

Noen kinks som er kommet fram? Kanskje en liten pisk eller håndjern være noe 

Anonymkode: e45c3...bd9

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Noen kinks som er kommet fram? Kanskje en liten pisk eller håndjern være noe 

Herrejesus, leser du kommentarene dine før du poster dem?

En pisk på date nr 2?!?

Koble av Internett, gå deg en tur, kanskje du lærer noe av det.

• Liker 4
Skrevet

Hahahaha, tror vi drøyer litt med den type leketøy i gave😆

Det blir nok et samleobjekt i en hobby vi deler 😄 og en massiv d20-terning, siden han trillet svært dårlig med mine. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

#7 = sur mann 

#8 = blid dame 

Ingen tvil om hva som foretrekkes 😊

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

#7 = sur mann 

#8 = blid dame 

Ingen tvil om hva som foretrekkes 😊

Vel, jeg er han som skrev innlegg nr 7, prøver ikke være noen partypooper, jeg er mer realistisk.

Hadde jeg dukket opp med en pisk eller håndjern på date nr 2, er det 101 prosent sjanse for at det var siste gang jeg hadde sett personen. Sånne ting er det greit å hinte om da man har møttes en stund. Som ts sa, hadde de møttes 1 helg før.

Synes det å gi terning til brettspill er en fin, liten ting å gi.

Neste gang du er på en datingapp og hooker opp med noen, kan du forsøke å gi et sexleketøy på date nr 2, så kan du se åssen det går.

• Nyttig 1
Skrevet
piggrokken skrev (19 timer siden):

Herrejesus, leser du kommentarene dine før du poster dem?

En pisk på date nr 2?!?

Koble av Internett, gå deg en tur, kanskje du lærer noe av det.

Dette er nok samme typen som sørger for at innlegg nummer to i så mange tråder om yrkesvalg foreslår OnlyFans. 

Anonymkode: 6310a...bda

Skrevet
WinterIsHere skrev (17 timer siden):

Hahahaha, tror vi drøyer litt med den type leketøy i gave😆

Det blir nok et samleobjekt i en hobby vi deler 😄 og en massiv d20-terning, siden han trillet svært dårlig med mine. 

Han blir sikkert veldig glad 😊

Anonymkode: 3d232...a19

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...