Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er en bhg lærer som har begynt på mitt 26.år som pedagog. Har kun 1/2års enhet i generell spes.ped som videreutdanning. Jobbet som pedagogisk leder fram til 2015, etter det har det kun vært vedtaksbarn med timer fra ppt. 

Jeg trives veldig godt i bhg, og har foreløpig grei helse, men kjenner jo litt ubehag og stivhet her og der. Er ganske sikker på at jeg ikke klarer 100% stilling fram til 70 år(som er så lenge jeg må jobbe for å få full pensjon). Prøver å tenke alternativer....jobbe redusert etterhvert(hvor mye taper jeg på det økonomisk), jobbe fullt til kroppen sier skikkelig i fra , før uføretrygd før pensjon....velge et annet yrke før jeg blir "for gml"- men hva skulle det blitt? 

Anonymkode: 6dd30...b88

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er barnehagelærer og jobber i Nav, så det er en mulighet. 

Anonymkode: b545d...689

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg er barnehagelærer og jobber i Nav, så det er en mulighet. 

Anonymkode: b545d...689

Hva gjøe du i NAV som er bhg relatert? Jeg søkte jobb i nav som veileder for ca 8 år siden da jeg mistrivdes veldig der jeg jobbet på det tidspkt. Ble ikke innkalt til intervju, men fikk en hyggelig tilbakenelding om at de ikke hadde oppgaver som var tilpasset min yrkeserfaring da de ikke rettet seg mot bhg som arbeidsliv. I utlysningen stod der noe om veileder i fht arbeidssøkende. Husker ikke ordrett. 

Anonymkode: 6dd30...b88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...