Pawn Hearts Skrevet 30. oktober #21 Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Den du svarte sammenliknet induksjon og vannkoker. Induksjon er langt mer effektiv enn feks keramisk komfyr eller eldre typer komfyr. Det er en av grunnene til at mange vil ha induksjon. Anonymkode: 9be01...665 Takk, det er allerede avklart. Det viste seg å være det Arne Næss kalte en skinnuenighet.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #23 Skrevet 30. oktober Vannkoker. Jeg har en der jeg kan velge temperatur, noe som er fint for meg som drikker mye grønn te. Den har også et nøyaktig volummål, slik at jeg kan koke opp akkurat passe mye til den koppen/kanna jeg skal bruke. En vannkoker er også tryggere for meg, fordi jeg har lett for å glemme av hva jeg gjør. Anonymkode: 05707...047
Merlin Skrevet 30. oktober #24 Skrevet 30. oktober Kjøpte en vannkoker for noen år siden da varmtvannet sviktet i campingvognen på en ferietur. Er overrasket over hvor fort den varmer vannet , raskere enn induksjon komfyren min.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #25 Skrevet 31. oktober Jeg har støpejernsplater på komfyr, så jeg bruker vannkoker Anonymkode: 743a9...126
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå