AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2025 #1 Skrevet 29. oktober 2025 Jeg har to barn på 2 og 5. Første leveåret til minste ble jeg utbrent så det sang etter. Kroppen bare shuttet ned fullstendig og jeg var nesten sengeliggende i ett år. Alt handlet om å overleve fra dag til dag. Gruet meg til helger, ferier og ettermiddager fordi barna var hjemme. Jeg er ikke helt frisk enda, men tilbake i 60% jobb og det er min 100% akkurat nå. Jeg føler endelig på glede over barna mine og jeg gleder meg til fridag hjemme med minste i morgen. Den følelsen er nesten til å gråte av. Så i kveld rekker jeg en STOR takk til alle barnehageansatte der ute som ikke dømmer foreldre som «bare går hjemme». En stor takk til dere på helsestasjonene rundt omkring. Vi har fått så mye god hjelp derifra at jeg har ikke ord. Jeg er så takknemlig! Det er ikke en svakhet å be om hjelp. Folk VIL gjerne hjelpe også, de må bare vite hvordan. Aldri noensinne har barnevernet vært nevnt av helsepersonell her, så aldri la dét være hinderet for å oppsøke hjelp. Vet ikke helt intensjonen min med dette innlegget egentlig. Stor klem til deg hvis du sliter, det er håp ❤️ Anonymkode: cecf7...600 1 11
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2025 #2 Skrevet 29. oktober 2025 Jeg ser deg. jeg var deg. jeg og nå nyter barnet mitt. De to første årene var et helvete. Men nå elsker jeg å få lov å være med i hans verden. Anonymkode: 5f32c...83b 1 4
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2025 #3 Skrevet 29. oktober 2025 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg har to barn på 2 og 5. Første leveåret til minste ble jeg utbrent så det sang etter. Kroppen bare shuttet ned fullstendig og jeg var nesten sengeliggende i ett år. Alt handlet om å overleve fra dag til dag. Gruet meg til helger, ferier og ettermiddager fordi barna var hjemme. Jeg er ikke helt frisk enda, men tilbake i 60% jobb og det er min 100% akkurat nå. Jeg føler endelig på glede over barna mine og jeg gleder meg til fridag hjemme med minste i morgen. Den følelsen er nesten til å gråte av. Så i kveld rekker jeg en STOR takk til alle barnehageansatte der ute som ikke dømmer foreldre som «bare går hjemme». En stor takk til dere på helsestasjonene rundt omkring. Vi har fått så mye god hjelp derifra at jeg har ikke ord. Jeg er så takknemlig! Det er ikke en svakhet å be om hjelp. Folk VIL gjerne hjelpe også, de må bare vite hvordan. Aldri noensinne har barnevernet vært nevnt av helsepersonell her, så aldri la dét være hinderet for å oppsøke hjelp. Vet ikke helt intensjonen min med dette innlegget egentlig. Stor klem til deg hvis du sliter, det er håp ❤️ Anonymkode: cecf7...600 Takk for at du delte dette❤️ Viktig påminnelse! Hilsen barnehageansatt Anonymkode: fc9fd...06f 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2025 #4 Skrevet 29. oktober 2025 Jeg fikk komme til helsesykepleier å gråte og få støtte annenhver uke de 4 første månedene av eldstemann sitt liv. jeg fikk levere han i barnehagen på dager der jeg egentlig hadde satt opp fri. Jeg er så glad for all den støtten jeg fikk slik at jeg kunne komme meg gjennom søvnløse netter og stor usikkerhet i meg selv det første året( om jeg var på vei mot utbrenthet eller om det var fødselsdepresjon eller noe annet vet jeg ikke. Bra hadde jeg det ikke) , og at jeg klarte å holde hodet over vannet det første barnehageåret. Nå nyter jeg tida med barna mine. Jeg er evig takknemlig for helsesykepleier ( og ble veldig glad da hun fikk ansvar for nummer to også, selv om det var en helt annen opplevelse) og de ansatte i barnehagen som så både barnet mitt og meg. Anonymkode: baf85...a84 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå