Gå til innhold

Angrer bittert på matt benkeplate

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg har roet meg litt og tenker at matt er fint det også. Er i silestone som skal illudere sublim marmor. Bare angret så voldsomt da den var på plass, den ble bare en matt flate og ligner mer på vanlig laminat. Synes de polerte silestonene har vært litt prangende, men nå synes jeg det er finest. Veldig synd at det går an å bli så skuffet, når jeg var så sikker på at dette kom til å bli så bra. Vanvittig dyrt er det også. Så jeg får bare sitte der og gremmes over et kvalmt i-landsproblem. Pussig hvor tunnelsyn og opphengt en blir i detaljer under oppussing. 

Anonymkode: a794c...398

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tro meg. Du hadde angret på blank. Det er som å leve med et glassbord på kjøkkenbenken. Den får merker bare vi puster.

Bytter gjerne!

Anonymkode: 7513f...90b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Googlet matt silestone - blanke sånne er forjæsklig stygt synes jeg.

Funker kun med matt i mine øyne.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvordan gjør jeg det? det er sånn silestone, men i matt.

Finnes egen impregnering for stein. Eventuelt virker opalinspray på alle overflater, men jeg hadde gått for skikkelig steinimpregnering. Du får det der de selger granitt og annen stein. 

Anonymkode: 09fab...db0

• Liker 1
Skrevet

Blank er sikkert fint hvis du aldri bruker kjøkkenet ditt og har en vaskehjelp som kommer to dager i uken og tørker støv. Hvis ikke vil du sette stor pris på den matte finishen etter hvert. Spesielt hvis du er litt sliten og ser platen fra en skrå vinkel... 😉

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for gode innspill, tror vi blir fornøyde på sikt. Liker det matte og naturlige best, men er fortsatt i tvil. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har polert steinplate. Man ser alt. Man ser vaskemerker etter jeg har vasket. Jeg må gå over med en tørr klut og poler for at set ikke skal vises noe. Når vi pussa opp leiligheten som vi leier ut så tok vi matt. Der vises det ikke noe. Jeg skal ha det neste gang hvert fall. 

Anonymkode: 80ad3...637

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...