AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2025 #1 Skrevet 29. oktober 2025 Hei, jeg har vært på en date med ei dame to ganger. Første gang var veldig hyggelig og hun utstrålte interesse og varme. Andre gangen var hun ganske kjølig, men virket varmere etter hvert utover dagen, men ikke på langt nær så mye som på første dagen. Etterpå sender jeg melding om at jeg gjerne vil treffe henne igjen. Hun svare med en lang melding med masse skryt, men avslutter med at hun ikke er klar for dating. Jeg tolket det i første omgang som en avvisning, da jeg har fått likende meldinger tidligere, men de har da vært avsluttet med tydelig at det ikke er aktuelt møtes igjen. Denne gang var avslutningen diffus, mulig jeg tolket den litt for negativt i første omgang. Magefølesen min sier at hun fortsatt er interessert men trenger litt tid…. Men mulig det bare er et håp i mitt innerste…. Kan det være en mulighet at hun bare trenger til tid til å modne tankene? Eller har hun avvist meg, selv om det ikke var tydlig skrevet, hun antyder at hun trenger litt mer tid….. min tidligere erfaring er at diffuse svar er en avvisning, men denne gangen føler jeg med ikke så sikker på at det var avvisning, mer snakk om å få litt betenkningstid. Men veldig usikker på hvordan dette skal tolkes. Anonymkode: a483b...11a
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2025 #2 Skrevet 29. oktober 2025 Det er en avvisning. Anonymkode: 7e149...894 1
Perfume Skrevet 29. oktober 2025 #3 Skrevet 29. oktober 2025 Jeg tenker det er en avslutning men at hun kanskje sliter med å være tydelig? ( med tanke på at hun skrev veldig lang forklaring), mulig hun er litt Unnvikende.. ( jeg var slik før).. Skrev hun at hun trenger mer tid? Spurte du henne om noe rundt det?
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2025 #4 Skrevet 29. oktober 2025 Sitat ikke er klar for dating. Det er en avvisning og hun bruker det som en unnskyldning. Ofte blir det brukt istedenfor å sier direkte de er ikke interessert lenger. Anonymkode: 0183b...bf4 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2025 #5 Skrevet 29. oktober 2025 Bare ta henne på ordet, og avslutt. Jeg datet en dame i tre måneder, før jeg ga opp. Hun hadde en slags ptsd etter tidligere forhold, og hun brukte meg som en prøveklut. Til og med venninnene var positive, siden jeg var den første hun hadde møtt mer enn tre ganger, på flere år. Anonymkode: ae9f7...55b
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2025 #6 Skrevet 29. oktober 2025 Perfume skrev (7 timer siden): Jeg tenker det er en avslutning men at hun kanskje sliter med å være tydelig? ( med tanke på at hun skrev veldig lang forklaring), mulig hun er litt Unnvikende.. ( jeg var slik før).. Skrev hun at hun trenger mer tid? Spurte du henne om noe rundt det? Ja, hun skrev at hun trenger mer tid. Jeg spurte ikke noe mer da jeg i førsteomgang tok det som en avvisning. Men etter at det dukket opp noen signaler (jeg kommer ikke til å presisere noe mer rundt de) og leste teksten på nytt, så fikk jeg en magefølelse om at jeg kanskje tok en litt forhastet konklusjon, jeg begynte faktisk å lure på om hun faktisk uttrykte sin usikkerhet….. mulig også at de signalene ble etter at hun har fått tenkt litt mer på det…… Anonymkode: a483b...11a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå