Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Begynte i ny jobb i august og nye sjefen min irriterer meg…

Flere ganger for dagen plukker han og gnikker seg i øret. Det kan gjerne være midt i en samtale med full øyekontakt og alt. Og man kan høre hvor våt av ørevoks det er i øret når han gnikker med hele fingen inni øregangen :))

Jeg blir på ekte uvell.. dette er vell ikke vanlig folkeskikk?!? Har aldri vært borti lignende.

Han har også en tendens til å sitte med beina så langstrakt ut at de er godt under min pult slik at vi ender opp med å være borti hverandre under bordet. Det også syns jeg er ekkelt haha. Har med jevne mellomrom tatt pultene mer og mer fra hverandre for å unngå problemet.

Han liker også å sitte med beina overdrevent spredd. Helst i en en til en samtale hvor han sitter ovenfor meg. Syns det også er ekkelt.

Tror ikke han gjør disse tingene for å være ekkel, tror egentlig bare at han ikke har sosiale antenner og derfor ikke skjønner at det er rar oppførsel.

Overreagerer jeg? Eller hadde du også reagert på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva menes med "ekkelt haha"?

Anonymkode: 62a12...0b5

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

At jeg føler kanskje jeg er litt tåpelig som syns det er ekkelt. Ler det litt bort, selvom jeg egentlig syns det er ubehagelig.

• Liker 1
Skrevet

Ja, det ER ekkelt at folk peller seg i kropsåpningene sine foran andre. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun er et barn i huet enda... 

Anonymkode: 377d8...8e1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hodet, ikke huet

Anonymkode: a4db9...ef7

Skrevet

Herre min det er jo bare øret såpass bør man tåle 

Anonymkode: 71aa2...4ee

Skrevet

Er det ørret så må en da kunne tåle.

Kan heler ikke se så galt på det med å sitte heler jeg da. Sjefen jeg hadde pleide å sitte med beina rett frem, hendene bak hodet samtidig som han lente seg bakover når vi satt på møtter. Tenkte aldri over det. Bedre en å sitte helt bøyd over bord og det som er

Anonymkode: cc98d...0d1

Skrevet

TS, hvor gammel er du?

Anonymkode: 85584...d36

Skrevet
Henni345 skrev (1 time siden):

Begynte i ny jobb i august og nye sjefen min irriterer meg…

Flere ganger for dagen plukker han og gnikker seg i øret. Det kan gjerne være midt i en samtale med full øyekontakt og alt. Og man kan høre hvor våt av ørevoks det er i øret når han gnikker med hele fingen inni øregangen :))

Jeg blir på ekte uvell.. dette er vell ikke vanlig folkeskikk?!? Har aldri vært borti lignende.

Han har også en tendens til å sitte med beina så langstrakt ut at de er godt under min pult slik at vi ender opp med å være borti hverandre under bordet. Det også syns jeg er ekkelt haha. Har med jevne mellomrom tatt pultene mer og mer fra hverandre for å unngå problemet.

Han liker også å sitte med beina overdrevent spredd. Helst i en en til en samtale hvor han sitter ovenfor meg. Syns det også er ekkelt.

Tror ikke han gjør disse tingene for å være ekkel, tror egentlig bare at han ikke har sosiale antenner og derfor ikke skjønner at det er rar oppførsel.

Overreagerer jeg? Eller hadde du også reagert på dette?

Jeg hadde også reagert. 

Anonymkode: f9723...847

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Eller kanskje vi har forskjellige måter å formulere oss på for å få frem budskapet :)  For øvrig har ingen informert meg om at på kvinneguiden så skriver vi veldig formelt. Det ser forsåvidt ut som noen har glemt å formidle det budskapet videre til deg også🤸‍♀️ 

Endret av Henni345
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

TS, hvor gammel er du?

Anonymkode: 85584...d36

26 år 

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Er det ørret så må en da kunne tåle.

Kan heler ikke se så galt på det med å sitte heler jeg da. Sjefen jeg hadde pleide å sitte med beina rett frem, hendene bak hodet samtidig som han lente seg bakover når vi satt på møtter. Tenkte aldri over det. Bedre en å sitte helt bøyd over bord og det som er

Anonymkode: cc98d...0d1

Jeg hadde nok ikke reagert om det var en lett bevegelse en gang i blant. Det er bare så voldsomt. Skikkelig gnikking med hele fingeren inn i øregangen, og lydeffekten som kommer av at det er helt vått inni der. Også at han tørker fingeren på buksen etterpå.. uff syns det er ekkelt jeg altså

Ang. Sitteposisjon så kan jeg innrømme at jeg kanskje overreagerer. Det blir kanskje formet litt av at jeg syns han er litt ekkel på andre ting og derfor reagerer fortere på f.eks dette. (Skal sies at beina er såpass spredd at lårene nesten ikke er borti setet på stolen lengre🫠)

Med det nevnt så skjønner jeg ditt synspunkt!

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Herre min det er jo bare øret såpass bør man tåle 

Anonymkode: 71aa2...4ee

Og hvor gjør man deretter av ørevoks på fingeren? Buksa, stolen, tastaturet? Han går vel ikke og vasker den av seg, høres det ut som.

Edit: ja, akkurst som jeg tenkte: buksa. Det er faktisk masse bakterier og lukt i ørevoks, så det er ikke noe mindre ekkelt enn en buse. 

Endret av katties
Skrevet

Synes ikke du overreagerer i det hele tatt når du nevner dette med sitteposisjonen hans. Synes selv det er ekkelt når menn skal sprike sånn voldsomt at det er ubehagelig å ha dem foran seg. Har opplevd noe lignende selv på tog/buss/trikk, så skjønner hva du går igjennom. Du kan jo enten si ifra, eller holde ut den stunden han skal ha samtale med deg. 

Anonymkode: d2111...e0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...