AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2025 #1 Skrevet 28. oktober 2025 Pleier de å være med på personalfester? Jeg har nylig fått jobb i en klesbutikk, og forstår det sånn at ekstrahjelpene som begge er 16 skal være med på julebordet. Er det vanlig? Jeg hadde ikke giddet å komme hvis jeg var 16, og jeg har aldri før vært på julebord med kolleger som kunne vært barna mine. Anonymkode: b4e87...c87
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2025 #2 Skrevet 28. oktober 2025 Jeg var med på julebord fra jeg var 16, og mine like unge kolleger også. Altså vi jobbet jo også der. Tror ikke det hemmet noen for å si det slik. På bygda er det forøvrig vanlig å få bli med på voksenfester når man er konfirmert mange steder. Anonymkode: 962fa...69d 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2025 #3 Skrevet 29. oktober 2025 Jeg tenker at de bør iallefall blir inkludert og invitert på lik linje som alle andre også er det jo deres valg om de vil gå eller ei. Å være så opphengt i alder at en tenker noen ikke bør være med på julebordet av kollegaer av ddn grunn er mer spesielt. Jeg har vært på julebord med nåde 16 og 80 åringer sammen igjennom en frivillig organisasjon jeg var medlem i og det gjekk da helt fint både for 16 åringen og 80 åringen og alle imellom. Anonymkode: 2afe5...f2a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå