AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2025 #1 Skrevet 28. oktober 2025 Jeg leter etter en butikk som har stort utvalg av voksduker i metervare. Helst fysisk butikk i nærheten av Oslo/Bærum. Jeg har sett i alle de typiske butikkene, som selfmade, jysk, ikea, Kid ol. Jeg var også sett på nett hos voksduker.no og skapmer.no. Jeg har likevel enda ikke funnet noe som passer her hjemme. Har dere noen tips til hvor jeg kan lete? Anonymkode: 7deb0...3e9
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2025 #2 Skrevet 28. oktober 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg leter etter en butikk som har stort utvalg av voksduker i metervare. Helst fysisk butikk i nærheten av Oslo/Bærum. Jeg har sett i alle de typiske butikkene, som selfmade, jysk, ikea, Kid ol. Jeg var også sett på nett hos voksduker.no og skapmer.no. Jeg har likevel enda ikke funnet noe som passer her hjemme. Har dere noen tips til hvor jeg kan lete? Anonymkode: 7deb0...3e9 Sparkjøp Anonymkode: ef24d...a14
Ullvott Skrevet 28. oktober 2025 #4 Skrevet 28. oktober 2025 (endret) Design for evig-butikkene har en del akrylduk som metervare, hvis du ikke må ha klassisk voksduk. Jeg ser nå at det ikke finnes noen i nærheten av der du bor, men du kan jo sjekke på nett om det er noen av dem som ser fine ut Endret 28. oktober 2025 av Ullvott
Daisy-love Skrevet 28. oktober 2025 #5 Skrevet 28. oktober 2025 Self made, tidligere Stoff og stil skal ha, ellers Sparkjøp som annen nevner.
Perine Skrevet 28. oktober 2025 #6 Skrevet 28. oktober 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sparkjøp Anonymkode: ef24d...a14 Det avhenger kanskje litt av formålet og hvor pent det skal være. Jeg pleier å kjøpe voksduker der på salg, ofte 50- 100 kr pr m. Det er ikke så veldig nøye heller, for formålet mitt er vanligvis å beskytte et hagebord, eller andre bord for søl. De blir ikke liggende i evigheter. Alternativt kan man dekke bordet med klar plast og legge på en stoffduk.
Kattugla Skrevet 28. oktober 2025 #7 Skrevet 28. oktober 2025 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg leter etter en butikk som har stort utvalg av voksduker i metervare. Helst fysisk butikk i nærheten av Oslo/Bærum. Jeg har sett i alle de typiske butikkene, som selfmade, jysk, ikea, Kid ol. Jeg var også sett på nett hos voksduker.no og skapmer.no. Jeg har likevel enda ikke funnet noe som passer her hjemme. Har dere noen tips til hvor jeg kan lete? Anonymkode: 7deb0...3e9 Jeg gikk forbi en butikk på Ullevål Stadion for kanskje litt over et halvt år siden og mener at den hadde et stativ med voksduk på rull utenfor inngangsdøren. Husker det fordi jeg selv var på jakt etter voksduk i sommer og dette var eneste stedet jeg kunne huske å ha sett det. Jeg kom meg riktignok ikke tilbake dit (er nesten aldri i området der) så jeg husker ikke helt hvilken butikk det var, men jeg lurer på om det kan ha vært Jernia? Den lå liksom til høyre rett før man kommer inn i "gangen" med Espresso Hus på venstre side, om dere skjønner!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå