WeirdLady73 Skrevet 28. oktober 2025 #1 Skrevet 28. oktober 2025 Hei Jeg er relativ nyinnflyttet i Oslo og trenger tips om en bra svømmehall/basseng som ikke har nedslitte dårlige fasiliteter. Foretrekker å svømme på tider det er mindre rush av folk 😅 om det er noe som heter det her i Oslo, så fint om noen kan tipse om greie tider.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2025 #2 Skrevet 28. oktober 2025 Tøyenbadet er helt nyoppusset. https://web.datanova.com/OslobadeneERPTicketMonitor her kan du se hvor mange besøkende det er til enhver tid. Anonymkode: 48265...f48 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2025 #3 Skrevet 28. oktober 2025 Tøyenbadet er nyest, Manglerudbadet er også relativt nytt. Neste år åpner det også et bad på Stovner som høres veldig fint ut. Angående tider så er det vel tidlig på morgenen at det som regel er roligst. Verst «rush» er det nok når folk flest har fri, som ettermiddager og helger. Anonymkode: 38041...87b 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2025 #4 Skrevet 28. oktober 2025 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tøyenbadet er nyest, Manglerudbadet er også relativt nytt. Neste år åpner det også et bad på Stovner som høres veldig fint ut. Angående tider så er det vel tidlig på morgenen at det som regel er roligst. Verst «rush» er det nok når folk flest har fri, som ettermiddager og helger. Anonymkode: 38041...87b Synes det er en del på morgen jeg, mange som svømmer før jobb. Har vært noen ganger 6.30 , men 10- 14 har vært min favoritt tid. helg er håpløst . Anonymkode: 48265...f48 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2025 #5 Skrevet 28. oktober 2025 Har god erfaring med Røabadet sent på ettermiddager på søndager, gjerne mellom 18-20. På formiddagen i helgene ville jeg derimot ha styrt unna. Anonymkode: e9786...eaa 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå