Gå til innhold

Svømmehall i Oslo, rolige tider.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er relativ nyinnflyttet i Oslo og trenger tips om en bra svømmehall/basseng som ikke har nedslitte dårlige fasiliteter.

Foretrekker å svømme på tider det er mindre rush av folk 😅 om det er noe som heter det her i Oslo, så fint om noen kan tipse om greie tider.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tøyenbadet er nyest, Manglerudbadet er også relativt nytt. Neste år åpner det også et bad på Stovner som høres veldig fint ut. 

Angående tider så er det vel tidlig på morgenen at det som regel er roligst. Verst «rush» er det nok når folk flest har fri, som ettermiddager og helger. 

Anonymkode: 38041...87b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tøyenbadet er nyest, Manglerudbadet er også relativt nytt. Neste år åpner det også et bad på Stovner som høres veldig fint ut. 

Angående tider så er det vel tidlig på morgenen at det som regel er roligst. Verst «rush» er det nok når folk flest har fri, som ettermiddager og helger. 

Anonymkode: 38041...87b

Synes det er en del på morgen jeg, mange som svømmer før jobb. Har vært noen ganger 6.30 , men  10- 14 har vært min favoritt tid. 
helg er håpløst . 

Anonymkode: 48265...f48

• Liker 1
Skrevet

Har god erfaring med Røabadet sent på ettermiddager på søndager, gjerne mellom 18-20. På formiddagen i helgene ville jeg derimot ha styrt unna. 

Anonymkode: e9786...eaa

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...