Gå til innhold

Din beste morgenkåpe

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal ha meg ny morgenkåpe, og trenger tips. Vil ha en god og varm morgenkåpe, men ikke i «glatt stoff» eller fleece. Ikke for tykk, men heller ikke for tynn. Må føles deilig å ta på seg en trøtt og fysen morgen 😊Kvaliteten må være god. Prisklasse hva som helst. 
Noen som har noen tips? 

Anonymkode: 600fc...1f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd mange og bruker morgenkåpe så godt som hver dag.

Denne er den beste jeg har hatt, og etter flere år og mange vask er den fremdeles like fin og god:

Johanna morgenkåpe grå - Kid https://share.google/PmNvhiZypeIjG17IF

Anonymkode: 41068...a15

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Har prøvd mange og bruker morgenkåpe så godt som hver dag.

Denne er den beste jeg har hatt, og etter flere år og mange vask er den fremdeles like fin og god:

Johanna morgenkåpe grå - Kid https://share.google/PmNvhiZypeIjG17IF

Den er jo i fleece? 

Jeg er også på jakt etter morgenkåpe. Har en fra Ikea men den er så stor og tung. 

Skrevet

Fikk Missoni i gave som er super i kvalitet og passe myk, men litt tung. Hvis jeg ikke hadde hatt den, hadde jeg kjøpt fra Rituals.

Skrevet

Jeg har en i 100 % bomull fra Cubus, som er akkurat som du beskriver: ikke for tynn og ikke for tykk, varm og god.

Jeg vet ikke om de har samme kvalitet nå (jeg kjøpte min før pandemien), men krysser fingrene 😊

Skrevet
NoaideBiehtar skrev (5 timer siden):

Den er jo i fleece? 

Jeg er også på jakt etter morgenkåpe. Har en fra Ikea men den er så stor og tung. 

Den er i microfleece, kan ikke sammenlignes med vanlig tett fleece. Microfleece er kortere, mykere fibre som puter. Den er super myk og pusete.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Den er i microfleece, kan ikke sammenlignes med vanlig tett fleece. Microfleece er kortere, mykere fibre som puter. Den er super myk og pusete.

Og klam, kald og statisk. 😬

• Liker 3
Skrevet
NoaideBiehtar skrev (11 timer siden):

Og klam, kald og statisk. 😬

Overhode ikke.

Jeg har brukt akkurat denne denne daglig i 3 eller 4 år nå.

• Liker 1
Skrevet
Lorieen skrev (3 minutter siden):

Jeg bor i min fra By Linn Andersen. Kashmir/silke. Dyr, men verdt hver krone!

Ojojoj! Her var det mye lekkert til meg som elsker resort- og lounge klær :) Mulig det blir en julegave til meg selv; har kjøpt kun 3 plagg hittil i år, og har et tak på 6 plagg. 

Skrevet
Sonit skrev (40 minutter siden):

Ojojoj! Her var det mye lekkert til meg som elsker resort- og lounge klær :) Mulig det blir en julegave til meg selv; har kjøpt kun 3 plagg hittil i år, og har et tak på 6 plagg. 

Den der er ett av få plagg jeg har unnet meg i år. Jeg kjøper kun klær i naturmaterialer, og bruker de til de er utslitt.

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg elsker min fra Kashmina 🥰 valgte Classic, da den er passe tynn for min del. 

Skrevet

Har Pierre One morgenkåpe i 100 % bomull, vaffelvevd. Føles både luftig og lun samtidig. God etter en dusj, eller når jeg står opp tidlig med barna. Helt nydelig etter en runde i tørketrommelen. Hatt min i noen år, vasket og tromlet regelmessig, holdt seg veldig fint. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...