AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2025 #1 Skrevet 27. oktober 2025 Hva er definisjonen på det å "date" noen, hvis man har datet de en stund og ikke dater andre. Hva er forskjellen på det og kjærester? Datet et år liksom. Bor ikke sammen men ... Anonymkode: e9ce5...413
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2025 #2 Skrevet 27. oktober 2025 Den evige diskusjonen der noen tviholder på å date inni evigheten, mens andre påstår hardt at man er kjærester fra første date…… Å date for meg betyr å møte et menneske flere ganger for å bli bedre kjent til å kunne avgjøre om man ønsker å satse videre på denne personen. Da møter man denne ene personen, men det betyr ikke at man nødvendigvis har sex sammen. (Noen venter til de er kjærester) Å date i over ett år høres (for meg) merkelig ut. Samtidig så vet jeg at hvis man er voksen med barn, så kan det begrense hyppigheten for treff og dermed trenere datingen. Anonymkode: ec581...49e 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2025 #3 Skrevet 27. oktober 2025 Det du har der er vel et situationship. Hvor man oppfører seg som kjærester men en eller begge vil ikke definere forholdet. Om du er ute etter kjæreste så tror jeg ikke dette er rette personen for deg. Anonymkode: dc5b2...37f 3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2025 #4 Skrevet 28. oktober 2025 Man er kjærester når man er enig om å være det. Hvorfor har dere ikke snakket sammen på 1 år? Anonymkode: a5ff8...2c9 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2025 #5 Skrevet 28. oktober 2025 Date gjør man når man holder på å bli kjent og finne ut om man vil gå videre som kjærester. Det er ingen grunn til at man skal trenge mer enn 3-4 mnd på det. Ta praten hvis dere ikke er presentert for venner og familie osv (for da er det et kjæresteforhold tenker jeg) Unntaket er hvis det er barn i bildet å ta hensyn til. Da er det naturlig å vente lengre med å bli offisielle kjærester. Men man bør uansett ta en prat etter 3-4 mnd og sjekke at begge ønsker det samme framover. Anonymkode: 031eb...d82
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå