AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2025 #1 Skrevet 27. oktober 2025 Hva tenker dere om restaurant på første date? Er skikkelig glad i å dra på restauranter, museum, teater osv og syns det er fine ting å gjøre på en date, er veldig glad i å pynte meg å fine kjoler og høye hæler. Merker at mange liker disse typiske spill datene, dart, minigolf osv dette er ting jeg ikke hadde gjort utenom dating og finner mindre interresant og også vanskeligere å holde enn samtale enn hvis man sitter på en restaurant. Er ikke en som drikker så mye heller, et glass vin til maten. Men ville ikke gått på bar eller pub f.eks. Anonymkode: e2be3...b0f
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2025 #2 Skrevet 27. oktober 2025 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hva tenker dere om restaurant på første date? Er skikkelig glad i å dra på restauranter, museum, teater osv og syns det er fine ting å gjøre på en date, er veldig glad i å pynte meg å fine kjoler og høye hæler. Merker at mange liker disse typiske spill datene, dart, minigolf osv dette er ting jeg ikke hadde gjort utenom dating og finner mindre interresant og også vanskeligere å holde enn samtale enn hvis man sitter på en restaurant. Er ikke en som drikker så mye heller, et glass vin til maten. Men ville ikke gått på bar eller pub f.eks. Anonymkode: e2be3...b0f Selvfølgelig ikke. Aldri noe man ikke kan avslutte på relativt kort varsel på første date. Førstd date er kun for å avgjøre om det blir en date nummer to, altså om hun kan være aktuell og ikke er åpenbart batshit crazy, feminist eller noe annet uskikket. Anonymkode: 56d3b...973 1
-jk- Skrevet 27. oktober 2025 #3 Skrevet 27. oktober 2025 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hva tenker dere om restaurant på første date? Er skikkelig glad i å dra på restauranter, museum, teater osv og syns det er fine ting å gjøre på en date, er veldig glad i å pynte meg å fine kjoler og høye hæler. Merker at mange liker disse typiske spill datene, dart, minigolf osv dette er ting jeg ikke hadde gjort utenom dating og finner mindre interresant og også vanskeligere å holde enn samtale enn hvis man sitter på en restaurant. Er ikke en som drikker så mye heller, et glass vin til maten. Men ville ikke gått på bar eller pub f.eks. Anonymkode: e2be3...b0f Vanskelig å holde en samtale, og du vil på teater? Blir jo lite samtale der håper jeg. Fin restaurant blir også litt drøyt til første date synes jeg. Foretrekker kafé eller en gåtur.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2025 #4 Skrevet 27. oktober 2025 -jk- skrev (Akkurat nå): Vanskelig å holde en samtale, og du vil på teater? Blir jo lite samtale der håper jeg. Fin restaurant blir også litt drøyt til første date synes jeg. Foretrekker kafé eller en gåtur. På teater har man gjerne en drink eller et lett måltid før. Super koselig! Syns gåtur blir for hipster, syns det bare er hyggelig å pynte meg litt for en mann jeg gleder meg til å møte. Anonymkode: e2be3...b0f
visp Skrevet 27. oktober 2025 #5 Skrevet 27. oktober 2025 Det er vel bedre på date nr. 3 når man vet litt mer om man liker hverandre. På date nr. 1 kan det jo hende man føler for å slippe unna relativt fort, så litt dumt å sitte fast på restaurant da. 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2025 #6 Skrevet 27. oktober 2025 Jeg liker det. Har vært på flere første date på restaurant jeg. Jeg liker å pynte meg jeg å. Jeg legger litt innsats på det. Men man kan å ta med meg på ting. Men er perfekt date på restaurant for min del ja Anonymkode: 08ce3...b46
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2025 #7 Skrevet 27. oktober 2025 Tips til første date etter å ha lest her på KG: Badeland Anonymkode: e772b...a19 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2025 #8 Skrevet 27. oktober 2025 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg liker det. Har vært på flere første date på restaurant jeg. Jeg liker å pynte meg jeg å. Jeg legger litt innsats på det. Men man kan å ta med meg på ting. Men er perfekt date på restaurant for min del ja Anonymkode: 08ce3...b46 Ja er noen aktiviteter som kan være gøy, men er ikke noe fan av slikt arcade greier eller minigolf osv, er liksom ikke noe jeg ville gjort sånn ellers så finner det ikke så interressant. Anonymkode: e2be3...b0f
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2025 #9 Skrevet 28. oktober 2025 Restaurant blir litt voldsomt, men med mindre man kjenner hverandre godt fra før. Plutselig sitter man fast der med klein stemning, og lommeboken langt tynnere enn den burde være etter 1. date Anonymkode: 48e3a...fb2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2025 #10 Skrevet 28. oktober 2025 Starter alltid med en rusletur. Det luker ut ugresset og dersom kjemien stemmer kan vi fortsette daten på restaurant eller lignende. Anonymkode: 45487...01d
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2025 #11 Skrevet 28. oktober 2025 Regner neppe med at du betaler selv for disse datene på restaurant og teater, TS? Du kan jo foreslå dater du liker, enig i at du ikke skal bli med på noe du normalt ikke vil gjøre. Og du får jo virkelig styrt deg inn på én type menn. Og det er vel målet. Anonymkode: 6ca54...0b8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå