Gå til innhold

Vurderer å kansellere daten grunnet lite engasjement.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så jeg har denne måneden kommet i snakk med ei, og vi har hatt svært god kommunikasjon på Tinder, flere timers telefonsamtaler og nå er vi på Messenger. Men jeg merker at samtalen nå har «dabbet av» betydelig. Hun ser meldingene mine, men har begynt å svare seint og veldig formelt. Altså, før var det haugevis med flørtende meldinger om hvordan vi skulle spoone og reise sammen osv med kjærlighets-emojis, så selvfølgelig ble jeg jo ganske betatt 😅

Jeg har planlagt en date som hun har sagt ja til nå til helgen, men jeg vet ikke om jeg gidder å bruke tid og penger når det plutselig er betydelig mindre engasjement fra henne. 😅

Hva er deres synspunkter?

Anonymkode: 0cdca...42d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta nå daten, og se der an. Vanskelig å opprettholde driven ovenfor en man ikke har møtt engang. 

Anonymkode: bbd62...368

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvis det er langdistanse-dating der du skal reise langt og/eller bo på hotell så bør du droppe det. For meg fremstår det som om du har booket en date der du håper på sex. 

Tipper hun har fått kalde føtter, og at dere har flørtet langt utover hva man bør før man har møttes. Min mening er at man bør møtes før man diskuterer spooning. 

Anonymkode: 85b07...55b

• Liker 5
Skrevet

ta hintet. 

Anonymkode: b4f1e...926

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis det er langdistanse-dating der du skal reise langt og/eller bo på hotell så bør du droppe det. For meg fremstår det som om du har booket en date der du håper på sex. 

Tipper hun har fått kalde føtter, og at dere har flørtet langt utover hva man bør før man har møttes. Min mening er at man bør møtes før man diskuterer spooning. 

Enig 

Anonymkode: 86e28...0fe

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er faktisk ikke så langt til henne. Hun er i Oslo og jeg bor 1 time unna. Det har vært litt kluss med hennes turnus og min 8-16

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er faktisk ikke så langt til henne. Hun er i Oslo og jeg bor 1 time unna. Det har vært litt kluss med hennes turnus og min 8-16

Hvis hun virkelig ville, så hadde hun fått det til. 
Spar energien din til noen som fortjener den. 

Anonymkode: 2bb92...28b

• Liker 5
Skrevet

Uff, mener ikke å være kjip og hun har jo vært med på det selv - men å holde på sånn FØR man har møttes er en big no-no i mine øyne. Det skaper skyhøye forventninger og fallhøyden blir så ekstremt stor.

Jeg har måttet droppe ganske mange menn på appene på grunn av slik oppførsel - først skal de adde på sosiale medier, deretter «småchatte» gjennom dagen og ringe og snakke om fremtiden (med en vilt fremmed) - altså hvor desperat kan man bli? Og når de begynner med «god natt vakreste»… da er det blokkering fra meg. 

FØRST møtes man! 

Anonymkode: c4a32...cde

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så jeg har denne måneden kommet i snakk med ei, og vi har hatt svært god kommunikasjon på Tinder, flere timers telefonsamtaler og nå er vi på Messenger. Men jeg merker at samtalen nå har «dabbet av» betydelig. Hun ser meldingene mine, men har begynt å svare seint og veldig formelt. Altså, før var det haugevis med flørtende meldinger om hvordan vi skulle spoone og reise sammen osv med kjærlighets-emojis, så selvfølgelig ble jeg jo ganske betatt 😅

Jeg har planlagt en date som hun har sagt ja til nå til helgen, men jeg vet ikke om jeg gidder å bruke tid og penger når det plutselig er betydelig mindre engasjement fra henne. 😅

Hva er deres synspunkter?

noen ganger er et opphold i kontakten egentlig et glimrende mulighet for menn å slippe å drite seg ut med tanke på tomprat. dere har jo en avtale. 

Anonymkode: fa355...f15

Skrevet

Dere har vært alt for på begge to før dere har møttes. Big mistake. 

Anonymkode: a4dd8...08b

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

for menn å slippe å drite seg ut med tanke på tomprat.

Godt poeng 😆

Eller så ble hun lei av måten du ordlegger det på / mangelen på godt språk

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så jeg har denne måneden kommet i snakk med ei,

"så jeg har ..."  ???? 

Anonymkode: b4f1e...926

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Uff, mener ikke å være kjip og hun har jo vært med på det selv - men å holde på sånn FØR man har møttes er en big no-no i mine øyne. Det skaper skyhøye forventninger og fallhøyden blir så ekstremt stor.

Jeg har måttet droppe ganske mange menn på appene på grunn av slik oppførsel - først skal de adde på sosiale medier, deretter «småchatte» gjennom dagen og ringe og snakke om fremtiden (med en vilt fremmed) - altså hvor desperat kan man bli? Og når de begynner med «god natt vakreste»… da er det blokkering fra meg. 

FØRST møtes man! 

Anonymkode: c4a32...cde

enig 😅 🙈

Anonymkode: fa355...f15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...