Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Noen som har noen gode tips til hva barn på 6 og 10 evt kan like av utstillinger og sånt? Det virker som om dere har litt oversikt ;)

Science Museum er nok morsomt for barna. Mye tekniske greier å finne på, og dessuten er det gratis!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi liker gratis :P

Det blir dyrt nok ellers. Ungene har så lyst å reise til London for å kjøre buss! Så vi tar en tur innom der noen dager før vi reiser hjem, men kan jo ikke kjøre buss i fire dager heller.

Skrevet (endret)

Shopper selvsagt, går på resturanter (gjerne i sidegater osv), titte på Harrods (ikke for å shoppe), dra på hundeveddeløp og gå på teater. Har vært innom de fleste attraksjoner og går derfor ikke innom de, med noen unntak.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Skrevet

Det jeg må gjøre i London:

- Omvisning i Parlamentet (såfremt det er åpent), anbefales til alle med et snev av interesse for historie og politikk. De fantastiske guidene er nesten verdt besøket i seg selv!

- Spise libanesisk mat på Fairuz.

- Kjøpe te hos Fortnum and Mason.

- Drikke Afternoon Tea.

- Besøke British Museum.

London... :hjerter_rundt:

Skrevet

Det første jeg gjør er å ta på meg supergode sko, og så traver jeg i vei... Shopper, sitter på cafe eller pub. Hopper på en buss eller undergrunnen og prøver å få med meg mest mulig på kortest mulig tid. Tar det alltid litt på sparket, men tar meg alltid tid til en musikalaften! Supert! Ellers er det litt forskjellig om jeg er på sightseeing-tur eller kun shoppetur. Har opp gjennom årene fått med meg mange av severdighetene (også en tur i Parlamentet - veldig bra å se hvordan det fungerer under en høring der!!!). Det eneste jeg unngår hver gang er The Dungeon - har nok ikke sterkt nok hjerte :(

Gjest King James II
Skrevet (endret)

Jeg bare går i tilfeldige rettninger vist jeg er i London og ser hvor jeg kommer. Men som regel tar jeg alltid turen til Hyde Park først.

Endret av King James
  • 4 uker senere...
Skrevet

Å, eeelsker London! Herlig atmosfære:)

Må bo i Notting Hill, er så fint der - funnet er bra og BILLIG hotell jeg har brukt hver gang gjennom Startour (Tria hotel). Ikke det flotteste hotellet, men helt greit, og rett ved t-banen.

Jeg må alltid til Camden Market, og Oxford..

Så STOMP show der, utrolig flott. (en kollega av med tok med barna på Lion King musikalen - det var en stor hit!)

London Dungeon er også kjempe spennende (Kan være skummelt for barna kanskje..?)

Jeg har også vært på Maddame Tussauds, kjøpte billetter på forhånd gjennom ticketservice, så vi slapp å stå i kø!

Kjøper også tbanekort for antall dager på forhånd gjennom de, så har jeg alt iorden før jeg drar.

å, nå ble jeg sjuk på tur gitt... (men skal til New York i oktober så jeg må spare...!)

:hoppe:

Gjest Blære ikke reg
Skrevet
Hvor i London ligger denne Thorpe Park???

Enkleste måte å komme til Thorpe Park. Er å ta toget fra London Waterloo i retning Windsor - Eaton Riverside Station. Og gå av på Staines. Derifra går det buss til Thorpe Park. Hvis du først er i Windsor og har med deg barn kan også Windsor Safaripark og Legoland Windsor annbefales.

Skrevet

EEEEEEEEElsker London, skal reise dit i august, men det er så lenge til.....

Shopping er nummer en, og så er det herlig å prøve ut nye restauranter og markeder, i tillegg til musicals og Harrods. Og så selvfølgelig bare nyyyte Londonatmosfæren!

Skrevet

Herregud eg berre mååååååååå til London igjen! Det er ein herleg by! :)

Elskar å berre gå rundt og sjå, shoppa og nyyyyta Hyde Park :):reise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...