Gå til innhold

Digital kalender til vegg eller benk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er på jakt etter en løsning for digital kalender til å ha på vegg eller stående i stativ på benk. Trenger at kalenderen synkroniserer mot kalender på telefon/pc (helst Apple sin kalender, men kan også vurdere google), samt mulighet for å legge inn gjøremålslister fra pc.

Har i dag MEMOplanner fra hjelpemiddelsentralen, men den blir litt for enkel for vår del. Ønsker en løsning der kalender automatisk kan oppdateres mot Spond, min handball osv, slik at hele familien kan bruke samme display.

Har sett litt på Google nest hub, men skjermen er liten, er derfor på jakt etter andre muligheter.https://store.google.com/no/product/nest_hub_2nd_gen?hl=no

Anonymkode: bed7c...9e5

• 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det samme problemet, har du funnet noen god løsning på dette? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en ipad på veggen og en googlekalender for hvert familiemedlem en stund som vistes på denne. Utfordringen var låsing av skjerm, klart etter en oppdatering ikke skru det av. Hva med en minipc som viser kalenderene som en webside? (evnt en gammel bærbar siden den ikke skal brukes til så mye annet. Med tastatur der er det lett å legge til hendelser direkte, men synkronisert kan det også gjøres fra mobilen. Spond importerer jeg direkte til de ulike kalenderne (grupper på spond til vedkommendes kalender. Det hjalp for ungene å få varsel på egne mobiler da de ble store nok også).

Anonymkode: 5f9c6...139

Skrevet

Er bare å bruke et hvilket som helst nettbrett. De fås i alle størrelser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...